XP Problem..
Fra : Dopedog KDC

Dato : 22-12-01 13:15

Hejsa, jeg har netop installeret et Sandberg netkort
i min mors computer og så et Fast Ethernet Adapter
kort i min computer...

Hun kører WinME og jeg kører WinXP men når
jeg prøver at lave en internet connection så står
der noget med "Cable is unplugged" eller sådan noget...

Og inde ved min mor kan jeg ikke gå ind i HELE NETVÆRKET... det SKAL være
min der skal være "serveren" da jeg har internet og det skal hun også have
over netværket. Jeg har også prøvet at bytte om på kortene men lige lidt
hjælper det... please hjælp !

-Ronnie

--
We're the nobodies,
Wanna be somebodies.

Fra : Mark Petersen

Dato : 04-01-02 15:45

"Dopedog KDC" <wanna.be@elvis.dk> wrote in message
> [...]
> We're the nobodies,
> Wanna be somebodies.
> When we're dead, they'll know just who we are!

Hej Ronnie

Hvordan har du forbundet maskinnerne
med et direkte kabel (husk så skal det være et krydset kabel)
via en hub (er der lys i hubben ud for det stik du har monteret kablet i)

hvilke protokoller har ud installeret
tcp/ip
netbieo