Trådløs mus
Fra : Brian Pedersen

Dato : 22-12-01 12:53

Hej Gruppe.

Jeg et Logitech trådløs keyboard og mus, men pludselig vil min mus ikke
virke og jeg har prøvet at skifte batterier uden at det hjælper, hentet ny
driver osv. men mit keyboard virker uden problemmer.

Hvad kan det skyldes.

Mvh

Brian

Fra : Torben Nielsen

Dato : 22-12-01 12:56

> [...]
> virke og jeg har prøvet at skifte batterier uden at det hjælper, hentet ny
> driver osv. men mit keyboard virker uden problemmer.

Har du husket at trykke på "connect"-knappen i bunden af musen? Og på
modtageren?

Mvh

Torben

Fra : Brian Pedersen

Dato : 22-12-01 13:04

Ja, også det har jeg prøvet, og det skete også lige pludselig at musen ikke
virkede mere.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-12-01 13:18

"Brian Pedersen" <kex@privat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, også det har jeg prøvet, og det skete også lige pludselig at musen
ikke
> virkede mere.

Det lyder som om det er batterierne der er flade...Har du sat de nye
batterier rigtigt I?

Og hent så deres software, som advare mod at batteriet løber tør..

http://www.logitech.com/cf/support/mousefiles_wxp.cfm

men det kan også være din MUS er død,,, men så ringer du bare 35 44 55 17 og
for den ombyttet... Ofte ved at tage batteri låget af, og sende til sweiz,,
og herefter for du så en ny. Hvis du har et sæt med keybord og mus,, klippe
man ledningen til modtager boxsen af, og sender ind... Men alt det ved det
hos Logitech

Fra : Leony

Dato : 22-12-01 17:03

"Torben Nielsen" <torniel@fjernes.post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Har du husket at trykke på "connect"-knappen i bunden af musen? Og på
> modtageren?

Har du også sikret dig at de ikke sender på samme kanal.
Du kan se i den medfølgende software hvad kanal de sender på.

Leony

Fra : Brian Pedersen

Dato : 22-12-01 22:09

Jeg vil kigge efter dette Leony, men jeg kan ikke helt forstå det for hvis
den har virket og pludselig ikke gør det kan det da ikke være derfor.

Fra : Fjelsing

Dato : 23-12-01 10:05

Hej
Jeg har oplevet på to helt nye trådløse Logitech keyboards og mus at
batterifjederne ikke kunne nå helt hen til batterierne. Efter en lille
"justering" af fjederne virkede alt som det skulle.
Det var selvfølgelig mærkevarebatterier jeg benyttede.
Logitech har vist et "lille" kvalitetsproblem.

mvh
Jorgen