HP printer kører lige et papir igennem når~
Fra : Anette

Dato : 22-12-01 10:42

Når jeg tænder min pc kører min HP DeskJet 940C et papir igennem uden at
skrive noget på det!

Hvorfor og hvordan får jeg det stoppet?

Fra : D9N

Dato : 22-12-01 13:21

"Anette" <rusbjerg@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Når jeg tænder min pc kører min HP DeskJet 940C et papir igennem uden at
> skrive noget på det!
>
> Hvorfor og hvordan får jeg det stoppet?

prøv at koble den fra computeren, og tænd den igen og se om den gør det
igen...
hvis den ikke gør det ligger problemet i din driver... (ved usb)så
afinstaller den og kobl printeren fra... genstart computeren, installer
softwaren og sæt printeren til, (ved LPT) kobl printeren fra og afinstaller,
genstart computeren, sæt printeren til og installer.

hvis dette ikke hjælper er der en fejl ved papir sensoren eller main PCA og
skal repareres...

--
D9N PC & Printer Service
v/Tommy Trans

*
* *
* *
* * * * * * * *
* MERRY *
* CHRISTMAS *
* TO *
* YOU ALL *
* 2001 *
* * * * * * * *
* *
* *
*

Fra : Leony

Dato : 22-12-01 17:05

"D9N" <trans@it.dk> skrev i en meddelelse

> D9N PC & Printer Service
> [...]

Tillykke med danmarksmesterskabet.......
..........i signatur.

Leony

Fra : D9N

Dato : 23-12-01 02:25

> Tillykke med danmarksmesterskabet.......
> .........i signatur.
>
> Leony

Takker *GG*
vh