HVOR SKAL DENNE TEMPERATURFØLER PÅSÆTTES
Fra : Brian Pedersen

Dato : 22-12-01 09:28

Hej Gruppe

Jeg har lige købt mig et nyt bundkort med CPU, (Soltek SL-75KAV og AMD
Thunderbird 1333MHz) og
er igang med at sætte det i kabinettet, men der er en føler med som skal
påmonteres bundkortet og en enhed man ønsker at se temperaturen på i BIOS,
det er en THERMAL SENSOR CONNECTOR (RT2), jeg har fundet stedet på
bundkortet hvor den skal sættes men er i tvivl om hvor føleren skal være?

Håber der er en som kan hjælpe.

Mvh

Brian

Fra : Multibear

Dato : 22-12-01 09:58

> [...]
> det er en THERMAL SENSOR CONNECTOR (RT2), jeg har fundet stedet på
> bundkortet hvor den skal sættes men er i tvivl om hvor føleren skal være?

Du kan måle med den hvad du vil. Sæt den et sted i kabinettet, så har du
kabinet temperaturen. Jeg har sat min ind i køleblokken på mit grafikkort,
så kan jeg måle temp på den.

Hilsen Asbjørn

Fra : Brian Pedersen

Dato : 22-12-01 10:08