ISS Problemer !!!
Fra : Glenn Axl

Dato : 21-12-01 22:26

Jeg har et domæne som er sat op således "*.domæne.dk" i dns èn

Og så når jeg skriver domæne.dk kommer jeg også frem til min hjemme side,,,
men hvis jeg f.eks skrev "erwfd.domæne.dk" kommer jeg ikke frem,,,, hvordan
laver man inde i IIS en http headers som automatisk går en på "domæne.dk"
hvis det andet er forkert indtastet ??

Venlig Hilsen
Glenn

Svr udb....

axl@dedicate.dk

PLZ !!!

Fra : Henrik Hejbøl Jensen

Dato : 22-12-01 08:29

> [...]
hvordan
> laver man inde i IIS en http headers som automatisk går en på "domæne.dk"

Som der er blevet svaret før understøtter IIS ikke (hvad jeg ved af) *.
however, der er en anden mulighed... du kan jo redeligere IIS til en af dine
egne sider når der kommer en 404 (file not found) så kunne du jo sætte dén
til at være din index fil..

Det vil selvfølgelig oxo bevirke at hvis der bliver skrevet
domæne.dk/asgstdfar.hest (og denne fil ikke findes) bliver brugeren smidt
tilbage til din startside.

mvh. Henrik

Fra : MacMan

Dato : 22-12-01 11:32

I brevet "6DWU7.1947$aS.279450@news010.worldonline.dk" skrev Henrik Hejbøl
Jensen (henrik@hejboel.dk) den 22/12/01 8:29:

> side,,,
> hvordan
>
> Som der er blevet svaret før understøtter IIS ikke (hvad jeg ved af) *.

Jo, men blot kun for ét site på serveren - undlad blot at angive et hostname
for det site som skal understøtte *.domæne.dk.

- Morten