hjælp til lydproblem
Fra : Ib Sørensen

Dato : 21-12-01 21:18

Er der en der ved hvordan jeg får lyd på spil samtidig med at jeg bruger
mic. til samtale.Problemet er det samme om så jeg bruger onboard lyd eller
SB 128. lydkort
Jeg får meddelse at lydkortet er i brug, hvis jeg har samtale og vil have
lyd på et spil eller vil afspille en wav.fil. Jeg kan godt afspille midi.fil
med samtale.

Mvh
Ib

Fra : HELMUTH

Dato : 21-12-01 22:26

Har du sat lydkortet op til at understøtte fuld duplex ???
Det vil sige, at den både kan sende og modtage/afspille lyd samtidigt.
Ældre lydkort kunne ikke klare begge dele (altså kun halv duplex), hvorfor
man ved online telefoni måtte lytte ELLER taste og tale.
Problemet med lyden på dine spil kan meget vel bunde i dette problem (se
evt. i spillets opsætning)

mvh. Helmuth