Erfaring med SME Server V5.0 fra http://ww~
Fra : M-Olesen

Dato : 21-12-01 16:05

Hej.
Er der nogen der har erfaring med ovenstående server pakke?

Er den god som fil/print server, bruger osv.?

mvh.
-MO-

Fra : P og T

Dato : 21-12-01 20:04

"M-Olesen" <m.olesen@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Er der nogen der har erfaring med ovenstående server pakke?
>
> Er den god som fil/print server, bruger osv.?

Jeg har brugt den i et års tid nu og er meget tilfreds med den. Den kører
web, mail, webmail, FTPserver, filserver og sikkert et par ting mere jeg
ikke har opdaget endnu! Forresten er den også mp3 jukebox! Den er bygget på
Red Hat og er ultra nem at installere, og så sætter man bare brugere og så
videre op med et web interface. Prøv den!

Per