Licq
Fra : Rasmus Ladekjær

Dato : 21-12-01 14:08

Hvordan henter og installere jeg KXicq på min Linux Redhat?
Jeg kører Gnome !
mvh Rasmus

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 21-12-01 14:46

Rasmus Ladekjær <ilmabg@hotmail.com> writes:

> Hvordan henter og installere jeg KXicq på min Linux Redhat?

Du hopper hen på <http://www.kxicq.org/#download> og gør som der
står.

I øvrigt kan jeg tilføje at jeg selv kører med CVS-versionen af
Licq. Den har stadig en del mangler, men virker rigtig godt
generelt. Dog er man lige nødt til at have en ældre version liggende
ved siden af til når man skal opdatere info om en bruger, da det endnu
ikke er færdigt i CVS-versionen.

--
Jacob - www.bunk.cc
I couldn't possibly fail to disagree with you less.

Fra : Dennis Skærup Højlun~

Dato : 21-12-01 16:01

Jacob Bunk Nielsen skrev:
> [...]
> generelt. Dog er man lige nødt til at have en ældre version liggende
> ved siden af til når man skal opdatere info om en bruger, da det endnu

Ahh.... det er en sandhed med modifikationer I den version jeg
benytter mig af (også fra CVS - et par dage gammel), kan man fint
opdatere info. Men derimod fryser den grundigt når man forsøger at søge
på nye brugere.

--
Dennis Skærup Højlund Andersen (http://euph.dk)

To iterate is human, to recurse, divine.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 21-12-01 16:29

Dennis Skærup Højlund Andersen <usenet@euph.dk> writes:

> Ahh.... det er en sandhed med modifikationer I den version jeg
> benytter mig af (også fra CVS - et par dage gammel), kan man fint
> opdatere info.

Ja, det er sørme rigtigt. Så har de også fået det med. Jeg må med skam
indrømme at jeg er et par dage bagud på Licq-devel-listen.

> Men derimod fryser den grundigt når man forsøger at søge på nye
> brugere.

Ja, det prøvede jeg også her forleden :-\

Men hvis man ellers er opmærksom på at der kan være fejl og mangler
ved Licq fra CVS, så vil jeg da anbefale den. Jeg synes generelt at
den kører godt.

--
Jacob - www.bunk.cc
Everybody wants to go to heaven, but nobody wants to die.