Abit KR7A til DK....?
Fra : MB

Dato : 21-12-01 12:50

Hey

Er der nogen der ved hvornår Abit's KT266A mobo, KR7A, kommer til
Danmark...?

Martin

Fra : Renè

Dato : 21-12-01 21:59

Hej Hej

Jeg har købt mit i sverige og til en ganske god pris..
http://www.databutikken.com/

Venligst
Renè

MB <martin@brogaard.nu> skrev i
meldingsnyheter:3c2321c7$0$35600$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : MB

Dato : 21-12-01 22:40

> Jeg har købt mit i sverige og til en ganske god pris..
> http://www.databutikken.com/

hhmmmm, jeg kan ikke finde det på deres hjemmeside....? Måske er det bare
udsolgt...? Øøøøv...!

Martin

Fra : MB

Dato : 21-12-01 22:47

> hhmmmm, jeg kan ikke finde det på deres hjemmeside....? Måske er det bare
> udsolgt...? Øøøøv...!

DOOOOHHH.... jeg er blind... Jeg har fundet det!

Martin