Øv TDC
Fra : farcin@worldonline.d~

Dato : 20-12-01 22:15

jeg har nu haft Netexpress i 9 dage hvor det har virket i 6 dage DET ER FOR
DÅRLIG TDC det er ikke det jeg giver 10 Kr. om dagen for.

Jørgen

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 20-12-01 22:41

farcin@worldonline.dk wrote:

> jeg har nu haft Netexpress i 9 dage hvor det har virket i 6 dage DET ER FOR
> DÅRLIG TDC det er ikke det jeg giver 10 Kr. om dagen for.

Du kunne jo vælge og fejlmelde det, de giver jo faktisk refundering hvis
fejlen strækker sig over et vidst tidsrum...!

Enhver start er desuden altid svær! Men hvis det virker nu hvad brokker
du sig så for, glæd dig istedet over det.

Hilsen Mikkel

Fra : Klitgaard

Dato : 21-12-01 11:01

<farcin@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> jeg har nu haft Netexpress i 9 dage hvor det har virket i 6 dage DET ER
FOR
> DÅRLIG TDC det er ikke det jeg giver 10 Kr. om dagen for.

Øj øj, du har mistet 30 kroner? Sagsøg dem da!

....Klitgaard

Fra : GEO

Dato : 21-12-01 16:30

"Klitgaard" <klitgaard@REMOVEmailme.dk> wrote in message

> <farcin@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> FOR
>
> Øj øj, du har mistet 30 kroner? Sagsøg dem da!
>
> ...Klitgaard

det har jeg også tænk mig
Nej selvføldig gør jeg ikke det, problemet er at jeg ringer til TDC hotline
og de sagde at Herning server ikke virkede
"men jeg er ikke under Herning"
2 gang jeg ringer siger de at
da det viser sig at deres server har været nede i kort tid og "GLEMT" alle
data
så skal man selv aktivere sin abonemt igen
og hvis man ikke gør det selv gør TDC ingen ting, det er det der er galt
så jeg har lyttet til telefonmusik 2x en time idag
tror de at jeg ikke bruger det til noget
jeg har haft internet siden 1995 og det er første gang at det ikke virker
så jeg har hentet min modem frem igen

Fra : Casper T. Eriksen

Dato : 21-12-01 17:02

Tjaeh... Mit virker fint ....
Fejl40 ?
underligt mange kan ikke finde ud af at læse en manual og ringer til support
inden de når til indholdsfortegnelsen i selvsamme.
Kik i manualen det løser overraskende mange problemer når det kommer til
Inet.

/Casper

Fra : GEO

Dato : 21-12-01 17:14

Prøv lige og læs hvad jeg skriver Det er TDC der lukker for min internet
fordi at deres server "går ned" og de lukker ikke op igen uden man selv
ringer ind til Hotline

Jørgen

Fra : GEO

Dato : 21-12-01 17:19

Selv Fejl 40
Tænk hvis TV2 havde teknisk uheld så skulde man selv ringe ind os sige at
man godt ville se Tv igen

Fra : Casper T. Eriksen

Dato : 21-12-01 17:42

det var skam ikke for at antyde at du havde lavet en Fejl40 .....
det var skam for at konstatere at det var en god idé at kikke i manualen
Piv ?

Fra : Casper T. Eriksen

Dato : 21-12-01 17:48

Næh æh.
men hvis du kikker dine kundevilkår igennem står der faktisk at TDC har 3
dage til fejlfinding og påbegyndelse af rettelse af fejlen. så du klager
faktisk over noget som du kunne have læst i dine kundevilkår.
Igen tilbage til mit tidligere "statement" læs før du ringer

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 21-12-01 18:25

"GEO" <nospamjfar@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Nej selvføldig gør jeg ikke det, problemet er at jeg ringer til TDC
hotline
> og de sagde at Herning server ikke virkede
> "men jeg er ikke under Herning"

Jo du er...

> og hvis man ikke gør det selv gør TDC ingen ting, det er det der er
galt

Hvis du vil have central overvågning af din forbindelse skal du kigge på
Pro@ccess

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket

Fra : GEO

Dato : 22-12-01 14:08

Hvordan ved du martin hvilken server jeg er under jeg har på ingen tidspunkt
fortalt hvor jeg bor TDC siger jeg ikke er
det her er en diskussion gruppe hold den lige saglig

Fra : GEO

Dato : 22-12-01 14:25

Undskyld Martin jeg viste ikke at det var en ansat fra TDC jeg sad og skrev
med
Men tdc suport sagde 2 forskelige ting
STOP NU det virker jo perfekt nu
http://www.makr.dk/?usenet
Jørgen

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 22-12-01 14:38

In article <3c24869b$0$62877$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, GEO wrote:
> Hvordan ved du martin hvilken server jeg er under jeg har på ingen tidspunkt
> fortalt hvor jeg bor TDC siger jeg ikke er
> det her er en diskussion gruppe hold den lige saglig

Det står i dine indlæg at du poster fra 0x503f6b68.hrnxx2.adsl.tele.dk -
"hr" i det navn er Herning.

Derudover ville det gavne diskussionen at du læst

Andreas Plesner Jacobsen | A few hours grace before the madness begins again.

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 30-12-01 13:31

On Sat, 22 Dec 2001 13:38:00 +0000 (UTC), Andreas Plesner Jacobsen wrote:

> Det står i dine indlæg at du poster fra 0x503f6b68.hrnxx2.adsl.tele.dk -
> "hr" i det navn er Herning.

lyngbol@tigerdyr% host -t txt hrnxx2.ip.tele.dk
hrnxx2.ip.tele.dk text "Herning, Denmark"

--
Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];
CBR 600F

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 30-12-01 13:19

In article <slrna2u1h7.ipu.lyngbol@tigerdyr.wheel.dk>, Michael Lyngbøl wrote:

> lyngbol@tigerdyr% host -t txt hrnxx2.ip.tele.dk
> hrnxx2.ip.tele.dk text "Herning, Denmark"

Vildt. Men nu kan man jo de forkortelser i hovedet for en del centraler,
så: old habits die hard ;)

--
Andreas Plesner Jacobsen | Is a person who blows up banks an econoclast?

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 22-12-01 15:21

> Hvordan ved du martin hvilken server jeg er under

Som Andreas skriver så kan man se det på din adresse

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket

Fra : GEO

Dato : 22-12-01 17:06

> "GEO" <nospamjfar@pc.dk> skrev i en meddelelse
>
> Som Andreas skriver så kan man se det på din adresse

Der fik vi lige slået det fast
det var jeg ikke lige klar over
men hvor kan jeg se det
jeg kan ikke se nogle steder
0x503f6b68.hrnxx2.adsl.tele.dk

forsat god jul
Jørgen

Fra : Lasse Jensen

Dato : 22-12-01 18:24

On Sat, 22 Dec 2001 17:06:04 +0100, "GEO" <nospamjfar@pc.dk> wrote:

>"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote in message

>Der fik vi lige slået det fast
>det var jeg ikke lige klar over
> men hvor kan jeg se det
>jeg kan ikke se nogle steder
>0x503f6b68.hrnxx2.adsl.tele.dk

AFAIR er første del er din IP adresse i hex decimaler, næste del er en
kode for den central du er tilsluttet (får vi et link til dem
allesammen?) og sidste den forklarer vidst sig selv.

---
Lasse Jensen [rdx at worldonline dot dk]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 22-12-01 18:26

"Lasse Jensen" <rdx@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> kode for den central du er tilsluttet (får vi et link til dem
> allesammen?)

Der er vist ikke noget online, det er som tidligere omtalt en
halv-statslig liste ved navn specifikation 24

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 22-12-01 18:55

On 22 dec 2001 Martin Højriis Kristensen enriched usenet with:

> Der er vist ikke noget online, det er som tidligere omtalt en
> halv-statslig liste ved navn specifikation 24

Og den er meget meget hemmelig.

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi

Det er garanteret Keld Albrechtsens skyld...Alt er hans skyld...Han
kunne bare have ladet være... - Søren R i dk.edb.internet.udbydere

Fra : Lasse Jensen

Dato : 22-12-01 18:50

On 22 Dec 2001 17:55:22 GMT, Lars Kyndi Laursen
<spam_me_senseless@mail.dk> wrote:

>On 22 dec 2001 Martin Højriis Kristensen enriched usenet with:

>Og den er meget meget hemmelig.

.... unfair! Bortset fra at jeg egentlig ikke har noget at bruge den
til.

---

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 22-12-01 19:51

"Lars Kyndi Laursen" <spam_me_senseless@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Og den er meget meget hemmelig.

Du er bare misundelig...

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket

Fra : Lasse Jensen

Dato : 27-12-01 01:46

On 22 Dec 2001 17:55:22 GMT, Lars Kyndi Laursen
<spam_me_senseless@mail.dk> wrote:

>On 22 dec 2001 Martin Højriis Kristensen enriched usenet with:

>Og den er meget meget hemmelig.

Ikke længere!

http://www.ripe.net/perl/whois?query=teledanmark-adsl-users

---

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 27-12-01 01:59

In article <3c2a6f19.130205856@news.tele.dk>, Lasse Jensen wrote:

> Ikke længere!
>
> http://www.ripe.net/perl/whois?query=teledanmark-adsl-users

Nu tror jeg ikke den er hemmelig, men det der er jo ikke en voldsomt
udtømmende liste ift de mange tusinde lokationer Spec 24 dækker.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Pretend to spank me -- I'm a pseudo-masochist!

Fra : // Ralley

Dato : 29-12-01 20:53

Og du har brugt Inet siden 1995...........spild af tid!!!

// Ralley