Diskus opdræt
Fra : Fidelihut

Dato : 20-12-01 13:10

Da mine diskus har unger, der er fritsvømmende på 4 dagen har jeg følgende
spørgsmål:

Hvor længe skal diskus unger gå sammen med deres forældre?

Fra : Søren Steffensen

Dato : 20-12-01 17:48

her er nogen af mine Discus favorit sider !
http://home19.inet.tele.dk/page-one/dk/dansk.htm
http://www.xs4all.nl/~fvdhart/english/eindex.htm
http://www.dphnet.com/
http://home1.inet.tele.dk/st_mik/discus.html

håber du finder ud af noget :)

--
SOS icq: 102169245
www.hourbabe.com

Fra : Hans K.

Dato : 20-12-01 18:05

> [...]
> spørgsmål:
> Hvor længe skal diskus unger gå sammen med deres forældre?

Hej.

Du bør starte med i at fodre dem med artemia nyklækkede rejer
med det samme.

Prof. avlere tager ungerne fra 2-3 uger efter udklækningen,
men der er ikke noget i vejen for at lade dem gå hos forældrene
længere end det.

Mvh
Hans

Fra : Torben Mathiassen

Dato : 22-12-01 16:41

> [...]
>
> Prof. avlere tager ungerne fra 2-3 uger efter udklækningen,
> men der er ikke noget i vejen for at lade dem gå hos forældrene

Rent bortset fra at forældrene kan blive utroligt stressede af det.

Torben