Hvordan knækkes kode i Approach ??
Fra : Per Storm

Dato : 20-12-01 13:03

Jeg har overtaget en database og kender ikke kodeordet til at få adgang til
design-mode ,samt "Teamsikkerhed", hvor brug af kodeord ellers kan slås fra.

Hvordan kan jeg knække koden ???

Per

Fra : Klaus Ambrass

Dato : 20-12-01 15:29

"Per Storm" <NO-SPAMdom04373@image.dk> wrote in

> Jeg har overtaget en database og kender ikke kodeordet til at få adgang
> til design-mode ,samt "Teamsikkerhed", hvor brug af kodeord ellers kan
> [...]

Du har brug for Password Recovery ToolKit.
Jeg har samme problem med en DataPerfect base som jeg skal konvertere og
programmøren er desværre død og borte.

Prøv: http://www.accessdata.com/Product48_Overview.htm?ProductNum=00

/Klaus

Fra : Christian Riis

Dato : 20-12-01 19:34

> Hvordan kan jeg knække koden ???

XpertSS (www.xpertss.com) har lavet et værktøj der kan knække Lotus Approach
koder. Se på http://www.nbizz.com/orderdesksolutions/listings/36.html

/Christian

Fra : Per Storm

Dato : 21-12-01 08:17

"Christian Riis" <riis@aagot.dk> skrev i en meddelelse

> XpertSS (www.xpertss.com) har lavet et værktøj der kan knække Lotus
Approach
> koder. Se på http://www.nbizz.com/orderdesksolutions/listings/36.html
>
> /Christian

Kan det slet ikke lade sig gøre uden at skulle spendere 50$ ???

Per

Fra : Christian Riis

Dato : 25-12-01 13:28

> Kan det slet ikke lade sig gøre uden at skulle spendere 50$ ???

Hvis koden kunne knækkes af alle og enhver ved at downloade et stykke
software eller ved at taste Ctrl-Shift-K-O-D-E havde det jo ingen værdi
overhovedet at have en kode på ens database.

Så nej, jeg tror ikke at der er nogen "nemme" måder at omgås koden på.

/Christian