Tiscali leveringstid, servicetid og andet.
Fra : Quarter

Dato : 20-12-01 11:05

Hej.

Overvejer kraftigt en tiscali ADSL løsning, pga. den billigste pris på
markedet lige nu.

Men nogen gange er der jo en årsag til de lave priser. Hvis i har
dårlige/gode erfaringer med tiscali, må i gerne skrive det her.

Hilsen Kenneth

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 20-12-01 11:54

In article <1008842679.172100@angua.skjoldhoej.dk>, Quarter wrote:

> [...]
>
> Men nogen gange er der jo en årsag til de lave priser. Hvis i har
> dårlige/gode erfaringer med tiscali, må i gerne skrive det her.

Teknikken virker godt. (Det skal jeg sige, jeg har været med til at
sætte det op, da jeg arbejdede for Tiscali :)

Dog ser det ud til at mange mennesker har problemer med at få ordentlig
kundeservice i de interne grupper, specielt i forbindelse med
regningsspørgsmål og lukninger af betalere i restance.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Schizophrenia beats being alone.

Fra : Quarter

Dato : 20-12-01 12:11

Ok.

Men med hensyn til leveringstid, så er der ifølge
www.internetkvalitetsguide.dk ca en måneds leveringstid. Ville gerne vide om
det er standarden?

Hilsen Kenneth

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 20-12-01 12:17

"Quarter" <flintendeligeglad@hotmail.com> wrote in message
> Men med hensyn til leveringstid, så er der ifølge
> www.internetkvalitetsguide.dk ca en måneds leveringstid. Ville gerne vide
om
> det er standarden?

Stort set std. for alle ADSL udbydere.

--
Bjarke Andersen

Fra : Deaster

Dato : 20-12-01 12:21

--
"Bjarke Andersen" <bjoeg@*spammer*bjoeg.dk> wrote in message
> "Quarter" <flintendeligeglad@hotmail.com> wrote in message
> om
>
> Stort set std. for alle ADSL udbydere.

Hmm, i august måned da jeg bestilte kom jeg til at vente 2 måneder hos CC.

Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig
selv og ikke Microsoft.
Ny på Ng'er? Tjek www.usenet.dk

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 20-12-01 14:51

"Deaster" <frankatnasa@hotmail.com> wrote in message
> Hmm, i august måned da jeg bestilte kom jeg til at vente 2 måneder hos CC.

Bummer for you, jeg ventede kun 1 måned i samme periode.

--
Bjarke Andersen

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 20-12-01 12:27

Den Thu, 20 Dec 2001 10:53:57 +0000 (UTC) skrev Andreas Plesner
Jacobsen <apj@daarligstil.dk> :

>Dog ser det ud til at mange mennesker har problemer med at få ordentlig
>kundeservice i de interne grupper

Omformulering/ordkløvning?

(Men får ikke kundeservice i de interne grupper, så du mener nok
at meldingerne i de interne grupper handler om at nogle ikke
oplever ordentlig kundeservice når de kontakter Tiscali ad de
rigtige kanaler).

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 20-12-01 12:59

In article <lli32ucapsspm2n3ac4bouceqpa0pmt9op@4ax.com>, Morten Kjaer Nielsen wrote:

> [...]
> at meldingerne i de interne grupper handler om at nogle ikke
> oplever ordentlig kundeservice når de kontakter Tiscali ad de

Ja.

--
Andreas Plesner Jacobsen | None love the bearer of bad news.

Fra : Rudi Stegen

Dato : 20-12-01 15:59

Hej Andreas Plesner Jacobsen, du skrev i
dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Teknikken virker godt. (Det skal jeg sige, jeg har været med til at
> sætte det op, da jeg arbejdede for Tiscali :)

Men selvom APJ ikke *skulle* sige det, burde han alligevel

Teknikken [1] kører glimragende, der er mange fine servicer. (Dem kan
du næppe finde på den kaotiske portal, men du er velkommen til at
kigge på http://stegen.dk/wol.htm).

[1] Her tænkes ikke kun på det rene BOFH-område, men hele det
tekniske område (dvs. det ikke-administrative).

Jeg har haft deres ADSL siden sommeren 2000 (og før da
minutopkobling). Tanken om at skifte ISP har aldrig strejfet mig, og
der skulle ske dramatiske ændringer, hvis den skulle komme til det.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 20-12-01 16:53

Rudi Stegen wrote:

> Jeg har haft deres ADSL siden sommeren 2000 (og før da
> minutopkobling). Tanken om at skifte ISP har aldrig strejfet mig, og
> der skulle ske dramatiske ændringer, hvis den skulle komme til det.

Det kan jeg kun tilslutte mig, desværre var kun CC, og TDC, repræsenteret
på min central da jeg flyttede i foråret så derfor er min private
opkobling nu hos CC og firmaets er hos Tiscali.

Skal jeg brokke mig over noget er det den lettere kaotiske hjemmeside,
som tildels skyldes navneskift, og selv det er vist ved at blive bedre.

Mvh

Bruno

Fra : Anon

Dato : 20-12-01 19:29

> Teknikken virker godt. (Det skal jeg sige, jeg har været med til at
> sætte det op, da jeg arbejdede for Tiscali :)
Helt enig.

> Dog ser det ud til at mange mennesker har problemer med at få ordentlig
> kundeservice i de interne grupper, specielt i forbindelse med
> regningsspørgsmål og lukninger af betalere i restance.

OG

Skal du have support skal du vide at det eneste der virker er at ringe ind...
Taler af bitter erfaring.

Men ellers et fedt produkt. Tiscali's oppetider sparker røv

Fra : Jan Boegh

Dato : 24-12-01 13:43

"Anon" <anonNOSPAM@nospam.dk> wrote in message

> Men ellers et fedt produkt. Tiscali's oppetider sparker røv

....men har en elendig newsserver mht. til komplettering i binære grupper.

mvh
Jan

Fra : Anders Houmark

Dato : 25-12-01 23:41

Jan Boegh skrev i meddelelsen
<0pFV7.3312$aS.421479@news010.worldonline.dk>...
>"Anon" <anonNOSPAM@nospam.dk> wrote in message

>...men har en elendig newsserver mht. til komplettering i binære grupper.

I hvilke grupper er det du snakker om?
Jeg oplever udemærkede "kompletteringer" i binære grupper, også i
alt.binaries.....

TDC har jo kørt ringe siden adsl udkom ( stort set, efter hvad jeg hører i
de danske binære grupper, og der er stadig nogle "kommer dette mon igennem
på TDC? indlæg, f.eks. i dk.binaer.motor )

Cybercity slår alle binaere indlæg over 200KB af, på alle andre grupper end
de danske.

Jeg kan godt tage fejl, men det er sådan jeg husker at have hørt det.

Jeg er tilfreds med mit tiscali usenet gruppeværk, og jeg bruger news
forholdsvis meget, både danske og udelandske grupper.
Vil man have den bedste dækning kan man jo købe sig til adgang.

--
Anders Houmark
Reality kills innocence.

Fra : Ole :-\)

Dato : 20-12-01 20:58

"Quarter" <flintendeligeglad@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men nogen gange er der jo en årsag til de lave priser. Hvis i har
> dårlige/gode erfaringer med tiscali, må i gerne skrive det her.

Var meget glad for WorldOnlines lave priser og havde analoginternet på min
bærbar og mobilen var også hos dem.

Desværre var de hævet priserne her til efteråret efter nanveskiftet (det er
nok for at cykelholdet skal have mere i løn) på både Internet og mobil,
kunne det tænkes at det også rammer dsl-linierne?!

Brug aldrig email hos dette firma. Du får et fint autosvar, som fortæller at
de har travlt. Jo tak, jeg har endnu ikke fået svar i den sammen uge jeg har
skrevet til dem i, og når svaret er kommet har det ikke været godt nok.

Telefonen er derfor dit middel - her er ventetiden på at de løfter rørret
over 7 minutter (du betaler altid opkaldet), men her kan det faktisk
lykkedes at få noget brugbart ud af medarbejderne.

Jeg er nu igang med at afslutte mine forretninger med firmaet, og jeg
oplyser nu kun om firmaet, men vil ikke anbefale dem. Jeg har ellers være én
meget stor fortaler for dem.

Hvis det undre nogle hvad det blev til med dsl kan jeg kort nævne, at de
ikke er på min central (så jeg har CC), og selvom jeg havde aftalt at skulle
have linien over til dem når de fik adgangen her, så er dette ikke længere
tilfældet.

Ole

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 21-12-01 00:24

In article <9vtftn$1jns$1@news.cybercity.dk>, Ole wrote:

> Desværre var de hævet priserne her til efteråret efter nanveskiftet (det er
> nok for at cykelholdet skal have mere i løn)

Jeg tror jeg kaster op næste gang nogen kommer med den lamme kommentar.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Life being what it is, one dreams of revenge.

Fra : Ole :-\)

Dato : 22-12-01 12:02

Andreas Plesner Jacobsen" <apj@daarligstil.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror jeg kaster op næste gang nogen kommer med den lamme kommentar.
> --
Hvorfor dog det kære Andreas?

Ole

Fra : Simon Skals

Dato : 22-12-01 14:41

It seems Ole :-\) wrote:
>Hvorfor dog det kære Andreas?

Nu gætter jeg: Måske fordi det er ualmindelig trættende at høre
folk gøre sig kloge på forhold, hvori de har ringe eller slet
ingen indsigt?

Når kommentarerne tilmed er blottet for sund fornuft, så er
bunden vist nået; de fleste mennesker burde kunne regne ud, at
når en virksomhed bruger penge på den ene eller anden type
markedsføring, så er det jo nok i håbet om, at lønner sig på
længere sigt og fx resulterer i kundetilgang og øget omsætning.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Ole :-\)

Dato : 24-12-01 00:25

Simon Skals" <spam@gid.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> markedsføring, så er det jo nok i håbet om, at lønner sig på
> længere sigt og fx resulterer i kundetilgang og øget omsætning.

Holdet får til næste år igen flere penge af deres sponsorer - bl.a. Tiscali.
Når udgifterne øges, skal indtægter gerne stige mindst lige så meget, og der
er vist ikke mange andre muligheder for Tiscali end at hæve priserne.

Jeg er glad for pro-cykling og er selvfølgelig også glad for danske
cykelhold - både It-holdet og Team Fakta.

Venlig hilsen

Ole

PS - Jeg stopper her inden vi havner i dk.snak.mudderkastning

Fra : Peter Brodersen

Dato : 24-12-01 00:31

On Mon, 24 Dec 2001 00:25:22 +0100, " Ole :-\)" <ole@spontek.dk>
wrote:

>Når udgifterne øges, skal indtægter gerne stige mindst lige så meget, og der
>er vist ikke mange andre muligheder for Tiscali end at hæve priserne.

De kunne fx få flere kunder? I samtlige europæiske lande? Og tillige
benytte lejligheden til at introducere navnet "Tiscali" for de
nordlige venner? Udgifter, de måske alligevel skulle have været
igennem under alle omstændigheder?

Det med "Hvorfor skal mine penge bruges på..." holder sjældent. Når
man har betalt regningen, så er det ikke ens penge, og man må finde
sig i ikke at have råderet over dem mere. Og så kan firmaet vælge at
bruge dem på at købe mere udstyr, at ansætte flere folk, at hæve
lønningerne, at holde en vild julefrokost ("Hvorfor skal jeg betale
for at de er fulde..."), at holde et cykelhold kørende, etc. Evt.
mange af tingene på samme tid.

--
- Peter Brodersen
24 Days of Crashmas - julekalender:

Fra : Peter Brodersen

Dato : 22-12-01 17:03

On Sat, 22 Dec 2001 12:02:13 +0100, " Ole :-\)" <ole@spontek.dk>
wrote:

>Hvorfor dog det kære Andreas?

Fordi reklamer er investeringer, der som regel virker - like it or
not?

Fra : Hugh Watkins

Dato : 21-12-01 04:36

"Quarter" <flintendeligeglad@hotmail.com> wrote in message news:1008842679.172100@angua.skjoldhoej.dk...
> [...]
>
> Men nogen gange er der jo en årsag til de lave priser. Hvis i har
> dårlige/gode erfaringer med tiscali, må i gerne skrive det her.

I am seriously fed up with Tiscali
been struggling to make an iMac shake hands with the router

Cisco says Winxx MacOS or Linux work
but Tiscali have no help pages for the MAC

I could kill them

no 24 hour help line either

I have updated the MacOS to 9.2

so that is not the problem

Now we are talking cable modems.
TDC ugh

Hugh W

Fra : Thomas

Dato : 21-12-01 08:13

Hugh Watkins wrote:

> I am seriously fed up with Tiscali
> been struggling to make an iMac shake hands with the router
>
> Cisco says Winxx MacOS or Linux work
> but Tiscali have no help pages for the MAC

What's wrong with:

http://faq.tiscali.dk/pages/adsl/c677/macintosh.html

Or:

http://faq.tiscali.dk/ -> Vejledning -> ADSL -> Cisco 677 -> Macintosh

--
Don't waste space

Fra : Peter Brodersen

Dato : 22-12-01 02:37

On 21 Dec 2001 07:13:17 GMT, inthenews@corell.dk (Thomas) wrote:

>What's wrong with:
>
>http://faq.tiscali.dk/pages/adsl/c677/macintosh.html

De giver udtryk for at der kun findes ét MacOS?

Fra : Hugh Watkins

Dato : 25-12-01 11:49

"Thomas" <inthenews@corell.dk> wrote in message news:slrna25o8d.jtk.inthenews@mail.corell.dk...

> What's wrong with:

> [...]
thank you Thomas

but Tiscali Sales did not tell me this or give a print out of these pages

I worked out this http://faq.tiscali.dk/pages/adsl/c677/macintosh.html

for myself from the PC instalation sheet but it does not work

Hugh W

Fra : Hugh Watkins

Dato : 28-12-01 12:20

Router er død død død
men lager er afsperet til efter nyt år

oh dear

jeg ringed 9******

og jeg har laver rigigt indstillinger

mvh

Hugh W

Fra : Hugh Watkins

Dato : 09-01-02 01:32

"Hugh Watkins" <hugh_watkins@net.dialog.dk> wrote in message news:a0hkfs$l2mqk$1@ID-71976.news.dfncis.de...
> Router er død død død
> men lager er afsperet til efter nyt år
>
> oh dear
>
> jeg ringed 9******
>
> og jeg har laver rigigt indstillinger

saga forsæt

Ny ruter sent til post huset 2100 2 Jan

ikke en spor

so ringede 9 tiscali

det vere i Studsens PH
post bud havede smidt det i de forkert posthus

Hjemme og tre grøn lys

Tiscali 09 xxx de kun ping min komputer men jeg kun ikke kom til

http://services.worldonline.dk/adsl/index.phtml

prove DHCP sagd virke ikke

*********************************
Idag ring igen

ikke brug DHCP me manuelt indsrillinger

og mere pingery og det ver hule ingennem

http://services.worldonline.dk/index.phtml?services-id=dac27db423a81faea0ee4fcd447be513

MEN dsn er ned kun ikke kom videre ud på nettet till google
heller ikke til Tiscali i udland

Kun Explorer virke Netscape virke ikke

POP3 modtage og ikke send

ikke tilladt

NNTP kun til Tiscali kunder

Surfing the Tiscali pages and it seems probbale that you *have to buy a web hotel package to get full facilities

Dårligt marketing

Hugh W

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 09-01-02 03:47

On Wed, 9 Jan 2002 00:32:24 -0000, "Hugh Watkins"
<hugh_watkins@net.dialog.dk> wrote:

>saga forsæt
>
>Ny ruter sent til post huset 2100 2 Jan

Det er svært at forstå hvad du skriver. Fortsæt hellere på engelsk.

Jeg tror at du mangler at registrere din linje:
http://faq.tiscali.dk/pages/adsl/diverse/aktiver.html

/Jarlskov

Fra : Hugh Watkins

Dato : 10-01-02 00:02

"Lasse Jarlskov" <lasse@jarlskov.dk> wrote in message news:1mbn3ucgh19cnp9mq304n5dhlbkq01j6s8@4ax.com...

> Det er svært at forstå hvad du skriver. Fortsæt hellere på engelsk.
>
> Jeg tror at du mangler at registrere din linje:
> http://faq.tiscali.dk/pages/adsl/diverse/aktiver.html
>
> /Jarlskov

Yes some Danes get upset by english in dk.*

No I went in to Stovesugerfabrikken to hand in the old defective router and gave a list of 4 fejl to a helpful service person

and when I got home all the functions worked as they should

there was some problem with synchronisation of data bases today
so permissions were not granted when I registered yesterday.

two problems remain

(1) the ethernet crossover cable does not sit firmly in the iMac socket
may be I should buy a better quality one

recomendations anyone?

(2) You cannot pay adsl by pbs yet

17 Nov 2001 Bestillings dato
Hugh Watkins writes:

>Computer er et iMac which has a network card

>og 2 PCere kommer med senere

>so we need 3 IP addresses

>Please email and tell me when this will occur

>payment by PBS on my existing acount

No instructions for Macintosh were sent and it took several expensive phone calls 09xxx and two visits to Frederiksberg to get it
sorted out

Hugh W

Fra : Per Thomsen

Dato : 10-01-02 11:30

"Lasse Jarlskov" <lasse@jarlskov.dk> skrev i en meddelelse
> On Wed, 9 Jan 2002 00:32:24 -0000, "Hugh Watkins"
> Det er svært at forstå hvad du skriver. Fortsæt hellere på engelsk.
Øvelse gør mester, så hvorfor ikke fortsætte på dansk i en dansk ng

Per

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 10-01-02 13:12

On Thu, 10 Jan 2002 11:30:13 +0100, "Per Thomsen" <pt@monacor.dk>
wrote:

>hvorfor ikke fortsætte på dansk i en dansk ng

Nyhedsgrupperne er for alle, IMHO.
....også for dem der har svært ved sproget.

Jeg vil gerne hjælpe Hugh, hvis jeg kan. Det kan jeg ikke, hvis jeg
ikke forstår hvad han skriver.

/Jarlskov

Fra : Hugh Watkins

Dato : 11-01-02 03:25

"Lasse Jarlskov" <lasse@jarlskov.dk> wrote in message news:m51r3ug7gf8u31v4sft50ji0usispr7jb1@4ax.com...

> Nyhedsgrupperne er for alle, IMHO.
> ...også for dem der har svært ved sproget.
>
> Jeg vil gerne hjælpe Hugh, hvis jeg kan. Det kan jeg ikke, hvis jeg
> ikke forstår hvad han skriver.

Thank you Lasse

alt A OK
now except the LAN wire is a bit loose in the computer ethernet socket

and the green light goes out until you wriggle it a bit.

Yes I got a new crossover grade 5 cable but that was worse
so back to the Tiscali cable

iMac so no socket repairs allowed by Apple - just a new motherboard
too expensive.

jeg har aldrig vere i skole at lære skriveligt dansk
så den gå op og ned efter hvor træt jeg er :-0)

mvh

Hugh W

obs: Jeg vil så gerne beatale med PBS
men Tiscali ADSL siger NEJ

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 11-01-02 18:59

On Fri, 11 Jan 2002 02:24:41 -0000, "Hugh Watkins"
> [...]

>so back to the Tiscali cable
>
>iMac so no socket repairs allowed by Apple - just a new motherboard

Since your problem is propably the iMac and not the cable itself, you
can't really blame Tiscali for that.
Try asking in a Mac-group, I don't know much about those.

>obs: Jeg vil så gerne beatale med PBS
>men Tiscali ADSL siger NEJ

Unfortunately that's not possible with Tiscali, it has been "on it's
way" for a couple of years now - my guess is that it'll be another
couple of years before anything happens.

/Jarlskov

Fra : Hugh Watkins

Dato : 12-01-02 19:44

"Lasse Jarlskov" <lasse@jarlskov.dk> wrote in message news:brut3ussvj58jl7anm7893oq3rr37cprpl@4ax.com...

> [...]
> way" for a couple of years now - my guess is that it'll be another
> couple of years before anything happens.

I just paid 700 kroner on the old monthly PBS account for December
so it is available
so ADSl is going to a big saver ... roughly 10 times faster

downloaded a free ping tool from tocows CPH

http://webpartner.mac.tucows.com/index.html
http://opasia.mac.tucows.com/index.html Aarhus

This allows users to make DNS queries, ping devices using ICMP Pings, trace IP routes and scan ranges of IP addresses asking for
resolutions. <<
so a ping to China went CPH Stockholm Hamburg Ireland? New York, Palo Alta, Hong Kong

www.hku.hk the university would not play
about 340 ms to chinasprout shopping
www.pol.dk
was 16 ms as was Tiscali
I had to teach the lady of the house how to check it out, as I am now back in Birmingham England

Blueyoneder surfunlimited £10 a month unlimited time at 56k which runs at 54.6 k http://www.telewest.co.uk/
better than the 49 k I get in Copenhagen

£15 a month more for cable modem as I have phone and digital TV
on a pension so I have to be a bit cautious but I am tempted

http://www.tucows.com/

74 Ping tools for PC any suggestions for a good freeware one ???

Hugh W

Fra : Svend Jørgensen

Dato : 21-12-01 12:51

> [...]
>
> Men nogen gange er der jo en årsag til de lave priser. Hvis i har
> dårlige/gode erfaringer med tiscali, må i gerne skrive det her.

tja, jeg opsagde min forbindelse den 8. november, jeg har modtaget en
bekraftigelse på at de har modtaget min fax. Men de har intet gjort,
endnu....

--
Svend

Fra : Claus O

Dato : 23-12-01 15:04

"Svend Jørgensen" <2@lazy.dk> wrote

> tja, jeg opsagde min forbindelse den 8. november, jeg har modtaget en
> bekraftigelse på at de har modtaget min fax. Men de har intet gjort,
> endnu....

Jeg opsagde lille isdn-abb først i oktober til udløbet pr. 7/11 og fik i sidste uge faktura
på ny periode fra 8/11.
DET FIRMA ER SNOTDUMME.
Tidl. fik man _ingen_ fakturaer, nu kommer der for mange..........
Claus

Fra : Martin Mollerup

Dato : 24-12-01 02:24

Der jeg arbejder hade vi en adsl hos WOL den medarbejder der hade oprettet
den er ikke mere hos os og jeg har overtaget hans stilling. Da jeg sendte en
fax ind for at opsige ADSL'en skrev de tilbage at jeg ikke kunne opsige
ADSL'en det skulle være han der hade oprettet den!! Damm. så ringet jeg der
ind og fortalte jeg, han ikke var hos os mere, så sage de at direktøren for
skolen skulle opsige den. Jeg håber ikke Mærsk har for mange adsl'er hos
WOL/Tiscali så for deres direktøren meget at lave. Det var første og eneste
gang vi har handlet med dem.

Mollerup

Fra : Anders Houmark

Dato : 25-12-01 23:53

Quarter skrev i meddelelsen <1008842679.172100@angua.skjoldhoej.dk>...
> [...]
>
>Men nogen gange er der jo en årsag til de lave priser. Hvis i har
>dårlige/gode erfaringer med tiscali, må i gerne skrive det her.

Jeg har haft tiscali i ca. 1 ½ år og det har kørt virkelig imponerende, har
haft samlet nedetid på 2x30 minutter, den ene gang tidligt på aftenen og den
anden lidt over klokken 03 om natten en hverdag. Netværket kører helt kanon,
får aldrig "ping timeout" på IRC ( *HOST* TDC.. quakenet *HOST* ) men man
har en lidt højere ping end TDC og Cybercity. ca. 5-10 højere.

Det som Tiscali virkelig IKKE kan styre, er deres faktureringer.. regninger
er ikke deres store side, de klumber sammen og at få regning på ca. 4000 på
en måned er intet problem, og så kan man så gå i et halvt år uden at betale
regning igen.. ( selvom der skulle gå 3mdr kun.. )
Men det er bare at ligge penge til side og så have dem klar..
PBS kan de vist ikke finde ud af.. det er også ret svært :)

Regninger med rykkere.. Det er ikke så flot at få en rykker før man får
regningen. Det er heller ikke fedt at få regninger for et produkt man aldrig
har haft ( gjorde en af mine venner ). Det er heller ikke så fedt at man kan
få en regning, betale den, og der så kommer rykker senere, ens internet
bliver lukket og man spilder flere timer på at få genåbnet sin forbindelse,
faxe kvitteringer ind, faxe dem igen 3 dage senere pga. de er blevet væk
osv.. ( dette er altsammen ting jeg har hørt andre skrive i denne og de
interne tiscali grupper.. )

Alt i alt er jeg dog ganske tilfreds, det har kørt helt kanon og har aldrig
haft noget jeg vil betegne som seriøse problemer.