Blomstermedicin
Fra : Denise

Dato : 20-12-01 09:25

Hej
Marianne, vedr. dine råd til mig tidligere om emnet, så er der en stor
artikel i Tickingen
om Bachs Blomstermedicin, som jeg går ud fra du holder. Den har jeg læst med
interesse.
Til gruppen: Artiklen er skrevet af en fra Kattens værn Odense, hvor hun
fortæller om sine
gode erfaringer med dette produkt.
I bladet er iøvrigt også nogle link til diverse alternative behandling, som
måske kunne interessere jer.
www.doktordyregod.dk www.net-t.dk/fiv/ www.vifab.dk www.altvetmed.com

Marianne, i doktordyregod står også at man kan komme det direkte i munden,
men ikke
hvor meget - ved du det ?? Du sagde også jeg kunne komme det på ørene ikke ?
For det må jo være nemmere end at komme det i vandskålen som alle andre
katte benytter.

Hilsen Denise

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 20-12-01 19:15

Hej Denise
Grunden til at jeg anbefaler at komme det i vand-
skålen er fordi der er alkohol i, så det smager (og
lugter for katten) grimt, men 1-2 dråber i munden
eller 1 dråbe bag hvert øre, ved at komme det i vandskålen fordamper den
smule alkohol meget
hurtigt og den grimme smag fortyndes/forsvinder

--
Marianne

Hellemose Somali
skatkat@telefona.dk

Some people have lives, -others have cats

Fra : Denise

Dato : 21-12-01 08:15

Hej Marianne
Ok, tak og god jul