audigy player på xp ?
Fra : lhs

Dato : 20-12-01 07:12

Hej

Jeg har lige opgraderet med xp og sounblasters audigy player, men jeg kan
ikke inst. audigy player. dvs. den fysiske inst. fjler ikke noget, men
windows kan ikke inst. kortet efterfølgende, jeg køre instalationen som
normalt, men hver gang ender onst. med at fortælle at der er opstået en fejl
og jeg skal køre inst igen. det er som om det køre i ring, og hver gang jeg
booter ind i windows, finder den nyt hardware. nogen der kender løsningen
eller de rigtige drivere til dette problem, jeg har besøgt creative, men
synes ikke umiddelbart jeg kan finde løsningen der.
lars hs

shane@get2net.dk

Fra : DoGgX

Dato : 20-12-01 08:08

Gå tilbage i butikken med kortet og få et nyt

--
DoGgX
ICQ: 138083787

Fra : Fenris

Dato : 20-12-01 09:01

> Gå tilbage i butikken med kortet og få et nyt

Inden du går tilbage, så skal du måske på SB/Creative´s side downloade de drivere
der hører til XP, men før du installere lydkortet (dvs. unzip den fil du
downloader inden du kører installeringen), sådan gjorde jeg og det virker næsten
perfekt. Jeg mangler "kun" at finde ud af hvordan jeg får fjernbetjeningen til at
virke, men det er vist et software problem.

Fra : lhs

Dato : 20-12-01 14:11

hej

noget link til downloadet ? den driver jeg kan finde er nemlig kun en
exefil.

Lars HS

Fra : BJ

Dato : 20-12-01 22:42

Undskyld, jeg hægter mig på med et helt andet spørgsmål, men når der nu er
en tråd med folk, som har et Audigy kort så ---.
Mit spørgsmål er: Er det muligt at få almindelig to kanals stereo ind og ud
på de respektive digitale ind-/udgange. Creative skriver så meget om AC3 5+1
så man kommer i tvivl om det kan (bruges til to-kanals digital lyd).
Jeg har ikke selv et kort, men overvejer at købe det, hvis det kan.

Med venlig hilsen
Bent Jørgensen

Fra : Børge T.

Dato : 22-12-01 15:30

> hej
>
> noget link til downloadet ? den driver jeg kan finde er nemlig kun en
> exefil.
>
> Lars HS

Prøv på http://www.soundblaster.com/support/drivers/

B.T.