Bios
Fra : tatooo

Dato : 20-12-01 01:51

Hej
Jeg har opdateret min bios på mit mb, men det er en beta version
og vil gerne tilbage til min gamle bios version, har den gamle bios på en
diskette ,kører med win xp og har brugt auto opdate fra asus
ps mit mb er et asus p4t-4 mb (ny bios er 1005/beta
den gamle virkede bedre , maskinen er ikke stabil mere ,
/når jeg vil brænde en cd så sejler den, det er noget hø
;o(
hvis jeg vil bruge auto opdate til den gamle nu siger den at jeg skal bruge
en dos version?
køre ntsf ikke fat 32
tak hvis der er en kan hjælpe

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-12-01 02:15

tatooo skrev:

>hvis jeg vil bruge auto opdate til den gamle nu siger den at jeg skal bruge
>en dos version?

Hvad med en DOS-bootdisk?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.

Fra : Jean Pierre

Dato : 20-12-01 03:01

Jah lav en Bootdisk under format på A drevet i Win XP og smid din BIOS fil
og BIOS updater på den diskette eller en anden diskette...

--
MVH Jean Pierre