Fiat Ducato - til syn imorgen
Fra : Karl Ejnar Christens~

Dato : 20-12-01 01:29

Så må igodt krydse fingre

Ullas bil (og Ulla skal til syn imorgen.

Vi var hos Sahva idag for at få lavet beslag under kørestolen, til at
"dokke" den i beslagene med

Og hvilket syn - bilen stod igen oppe på liften, og de havde pillet
udstødning og dieseltank mm af igen.
Fordi der skal være de famøse forankringspunkter til 10 sæder. Så de har
måttet bore huller i bunden, så den ligner en si. Ellers kan den ikke
synes heroppe.

Det var ellers planen, at den skulle have været i Kolding - uden ekstra
huller - men den "flinke" synsmand der, ringede til nr. Sundby, og
spurgte dem, om det kunne passe, at de ikke havde tid.

Så nu skal den altså synes i Nr. Sundby, og de knaldhamrende dygtige
Sahva-folk, måtte så igang med ekstra-bøvlet.

Vender tilbage imorgen med resultatet af anstrengelserne

--
Karl Ejnar
karl.ejnar@ingenioer.dk

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 20-12-01 01:48

Karl Ejnar Christensen skrev:

>Så må igodt krydse fingre

Ok, det gør jeg så, men det er filme svært at ramme tangenterne på
denne måde.

>Det var ellers planen, at den skulle have været i Kolding - uden ekstra
>huller - men den "flinke" synsmand der, ringede til nr. Sundby, og
>spurgte dem, om det kunne passe, at de ikke havde tid.

De er vist ikke for smarte i Kolding. Sikket dumt spørgsmål.

>Vender tilbage imorgen med resultatet af anstrengelserne

Hvordan kommer man på lokum med fingrene krydsede?

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Leonard

Dato : 20-12-01 19:39

Tillykke.

>Fordi der skal være de famøse forankringspunkter til 10 sæder. Så de har
>måttet bore huller i bunden, så den ligner en si. Ellers kan den ikke
>synes heroppe.

Min nye bil bliver klar lige først i det nye år, og der kører jeg den
selv fra Fredericia til Brøndby, så den kan blive synet derovre.
Mit problem er ikke sæderne, men at jeg har fået ændret mit kørekort
til at køre med manuel gear - hvilket manden i Odense ikke ville med
til, så det forsøgte jeg så igen i Rødovre, og fik lov. Jeg tør ikke
tage chancen og køre til Odense, og så vil han ikke godkende mit
kørekort, så tiden bestilles bare i Rødovre med det samme og vi
begrunder det med at bilen er bygget om i Brøndby (hvide løgne er ikke
at foragte).

--
Thomas Leonard Gertz - Næstformand i Paraplegikerkredsen
Brug tilgængelighedsbasen på http://paraplegi.dk/

Fra : Karl Ejnar Christens~

Dato : 22-12-01 22:03

"Karl Ejnar Christensen" skrev bl.a:
> Så må igodt krydse fingre

Tak - nu kan I godt slappe af i fingrene igen

> Vender tilbage imorgen med resultatet af anstrengelserne

Den gik desværre ikke igennem, det var noget med at, der skulle
forskellig kraft til at dreje rattet til de to sider.

Og selvom Sahva-folkene knoklede fredag formiddag, så gik de flinke
synsfolk hjem allerede kl 11, så de kunne ikke nå det. Så det bliver
først den 27, de prøver igen, så der er stadig håb om, at vi får bilen i
år.

--
Karl Ejnar
karl.ejnar@email.dk

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 22-12-01 22:26

Karl Ejnar Christensen skrev:

>Tak - nu kan I godt slappe af i fingrene igen

Der var godt nok også længe til 'i morgen'.

>Den gik desværre ikke igennem, det var noget med at, der skulle
>forskellig kraft til at dreje rattet til de to sider.

Hvis jeg kender synsfolk ret, ville de dreje til begge sider på samme
tid.

>Og selvom Sahva-folkene knoklede fredag formiddag, så gik de flinke
>synsfolk hjem allerede kl 11, så de kunne ikke nå det. Så det bliver

Øv.

>først den 27, de prøver igen, så der er stadig håb om, at vi får bilen i
>år.

Ska' vi så til at filtre fingre igen?

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Karl Ejnar Christens~

Dato : 22-12-01 23:58

"Kaj Svenningsen" skrev

> Der var godt nok også længe til 'i morgen'.

Undskyld - jeg håber ikke du fik krampe i fingrene

> Hvis jeg kender synsfolk ret, ville de dreje til begge sider på samme
> tid.

Ha ha

> Ska' vi så til at filtre fingre igen?

Ja det må I gerne - det hjælper altsammen