Ny Bios 1005e_15 til ASUS A7V KT266-2 - Te~
Fra : zod the zodiac

Dato : 20-12-01 00:49

   Hej er der nogen der har flachet til ny Asus bios til A7V266-E

ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/BIOS/Socket_A/VIA_Chipset/Apollo_KT266A/A7V266-E/

VIl gerne høre om der er nogen performenceforbedringer fra 1004_B

Har et rock stable system, og ønsker kun at flache hvis jeg kan
forudse et performenceforbedring

Glædelig Jul

Zodiac

Fra : Tiggerwoo

Dato : 20-12-01 01:06

Der vil næsten altid være performanceforbederinger når et kort
opdateres, men det kan også bare være stabilitetsopgraderinger. Men
sidst jeg opdaterede mit ASUS kort gik det fra 1000MHz til 1200 og, fra
1,5 GB ram til 3GB, så jo.

Gå ind på www.asuscom.de der ligger de fleste af deres drivere inde!

http://www.kandu.dk/

Fra : Martin Petersen

Dato : 20-12-01 02:19

> [...]
> opdateres, men det kan også bare være stabilitetsopgraderinger. Men
> sidst jeg opdaterede mit ASUS kort gik det fra 1000MHz til 1200 og, fra

Har du overhovedet læst hvad "Harlekin" spø'r om?

- Martin

Fra : Tiggerwoo

Dato : 20-12-01 22:38

Hej Martin
Flashet ligger på samme side, så det skulle vel ikke være noget problem,
VEL.

Hilsen en Tiggerwoo
der føler sig trådt på.

http://www.kandu.dk/

Fra : F.Larsen

Dato : 20-12-01 09:54

Hej der

Jeg har flashet mit A7V266-E til 1005e_15.zip. Jeg har ikke observeret nogen
egenlig performance forbedringer, men jeg har observeret at CPU og north bridge
(KT266A) er faldet et par grader i temperatur. Faldet hænger nok sammen med at de
har ændret lidt på spændingerne dvs core spædning nu er meget tæt på de nomielle
1.75 volt :=)

Hvis du ikke har problemer med dit bundkort eller enheder så lad være med at
flashe. Det indebærer jo altid en risiko...

--
Flemming
Nintaus unplugged: http://hjem.get2net.dk/Quake2/Nintaus/

Fra : zod the zodiac

Dato : 20-12-01 20:30

Jeg takker for et fyldestgørende svar.

og venter og ser hvad kommende Bios revisioner bringer.

Glædelig jul

Zodiac