Hvad kan man bruge ISDN til?
Fra : Dani Shapira

Dato : 19-12-01 23:26

Jeg har en ISDN linie som jeg er ved at tilføje ADSL til.
Jeg har fået at vide at det vil koster ret meget at konvertere linien til
"normal" (ikke isdn)

Ok. jeg beholder isdn, men hvad kan jeg bruge den til?
Kan jeg f.eks. bruge 2 telefoner i samme tid at jeg bruge adsl?

Skal jeg beholder ISDN modem?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-12-01 23:45

Wed, 19 Dec 2001 23:25:38 +0100, skrev "Dani Shapira"
<dani@shapira.dk>:

>Ok. jeg beholder isdn, men hvad kan jeg bruge den til?
>Kan jeg f.eks. bruge 2 telefoner i samme tid at jeg bruge adsl?

Ja, du har to så to telefonledninger.

>Skal jeg beholder ISDN modem?

Det afhænger jo af dine telefoner, er det analoge telefoner, så
skal du medmindre du har en af de nye ntbokse med a/b
tilslutning.

Har du isdntelefoner, så har du ikke umiddelbart noget at bruge
isdnadapteren(modem) til.

Udover, du kan bruge den som reserve til opkobling et andet sted,
hvis du skulle få abstinenser, hvis din adsl er nede.

--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-12-01 23:46

Dani Shapira skrev:

>Jeg har en ISDN linie som jeg er ved at tilføje ADSL til.
>Jeg har fået at vide at det vil koster ret meget at konvertere linien til
>"normal" (ikke isdn)

450,- vistnok. Hvornår fik du ISDN, hvis du fik det FØR maj 2000 (tror
nok det var dengang), så er det gratis at konvertere tilbage. Jeg fik
selv min 450,- tilbage efter lidt snakken med TDC om det...

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.

Fra : Den glade dreng

Dato : 20-12-01 21:34

Hejsa

Syntes at de andre svarer lidt hen i vejret. Men jo du kan godt tale samtidig i 2 telefoner og være på nettet via ADSL. Og hvis du
får bredbånd fra TDK sparer du også 25 kr pr mdr. i abonnement. Husk også at der følger et ekstra nummer med gratis, dvs du kan ha 2
numre og få udspeciferet din regning på hvert sit nummer. Så hvis du bor sammen med nogen, kan i ha hver jeres nummer.

Men ellers er det korrekt at hvis du ikke har ISDN telefoner, skal du bruge din "ISDN modem " for at de alm. analoge telefoner
virker.

Hilsen

Per

Dani Shapira <dani@shapira.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:0r8U7.157$w77.7255@news.get2net.dk...