Silverado?
Fra : Martin K. Henrichsen

Dato : 19-12-01 23:16

Kan den sidde på et Soltek SL-75DRV2?

Martin.

Fra : Tiggerwoo

Dato : 19-12-01 23:57

HVad har hvad slot, prøv at gå ind på www.edbpriser.dk og under hardware
kigge efter produkterne, hvis de har samme slot/port, hvis dette er
tilfældet, så ja.

http://www.kandu.dk/

Fra : Bachelor

Dato : 20-12-01 00:18

"Tiggerwoo" <Tiggerwoo.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse news:hQ8U7.837$aS.123256@news010.worldonline.dk...
> HVad har hvad slot, prøv at gå ind på www.edbpriser.dk og under hardware
> kigge efter produkterne, hvis de har samme slot/port, hvis dette er
> tilfældet, så ja.

Inden du farer i blækhuset kunne du så ikke prøve
at genoverveje dine svar eller i hvert fald gøre
opmærksom på, at det er formodninger du
kommer med.

Fra : Martin K. Henrichsen

Dato : 20-12-01 01:45

Er du stiv?

Martin.

Fra : Per Lorentzen

Dato : 20-12-01 19:26

Silverado fungerer helt fint på dette kortet.
Per

Fra : Klitgaard

Dato : 20-12-01 19:51

"Per Lorentzen" <plorentz@c2i.net> skrev i en meddelelse

> Silverado fungerer helt fint på dette kortet.

Har du den selv monteret p åkortet? Har nemlig læst at det ikke kan lade sig
gøre...

....Klitgaard

Fra : Óðin

Dato : 20-12-01 20:15

Ja, jeg har en på mit.

Fra : Óðin

Dato : 20-12-01 20:24

Og nej, selvom socketen passer, er det ikke sikkert at køleren passer, da de
jo ofte kræver noget mere plads end det område lige over processoren, men på
nævnte mobo fungerer den bare perfekt. Den skal dog presses meget hårdt, så
bøjlen bliver helt flad. Det gøres lettest ved at sætte en skruetrækker
gennem revnen i køleprofilet ovenover bøjlen. Derved kan skruetrækkeren
heller ikke smutte.

Jeg kører silverado@10V og XP 1800+ uden overclock på 51 grader C. Er det
varmt ? Kan man stole på termometeret på dette board ?

/Odin

Fra : HB

Dato : 21-12-01 00:04

Jeg har en silverado@8V på min XP 1700+ som er 49 grader C konstant så
sammenlignet med mit hardware lyder det meget sansynligt at din bliver 51
grader C

vh Henrik