tmpfile()
Fra : jsn

Dato : 16-12-01 00:45

Det er jo så småt ved at blive ulovligt at bruge cookies(!) derfor har
sat mig for at begynde at bruge tempfile's i sted for, meen der er
lige et par ting jeg ikke kan finde ud af.

Lad os sige at jeg vil lave en lille indkøbs dims:

$temp = tmpfile(); // laver en temp fil
fwrite($temp, $item); // kyler $item ind i temp filen

Nu er det så der opstår et problem, for hvis jeg siger:

fclose($temp);

Sletter den filen.. Hvis jeg lader være melder den om fejl.. Hvad
hulen skal jeg stille op?

- JSN

Fra : Hroi Sigurdsson

Dato : 20-12-01 11:10

jsn wrote:

> Det er jo så småt ved at blive ulovligt at bruge cookies(!) derfor har
> sat mig for at begynde at bruge tempfile's i sted for, meen der er
> lige et par ting jeg ikke kan finde ud af.

Hvorfor reimplementerer du sessions?

--
Hroi Sigurdsson hroi@netgroup.dk
Netgroup Datacenter http://www.ngdc.dk

Fra : jsn

Dato : 21-12-01 23:19

> Hvorfor reimplementerer du sessions?

Jeg er ikke helt med, hvilke sessions? Kan du ikke forklare dig lidt
mere? Det ville jeg sætte pris på, for du har sikkert ret!

Fra : Mogens Meier Christe~

Dato : 26-12-01 22:43

> Jeg er ikke helt med, hvilke sessions? Kan du ikke forklare dig lidt
> mere? Det ville jeg sætte pris på, for du har sikkert ret!

http://dk.php.net/manual/en/ref.session.php

;)

--
Mvh. Mogens
www.momech.dk

Fra : jsn

Dato : 27-12-01 12:55

> http://dk.php.net/manual/en/ref.session.php
*hæhæ* det link fandt jeg faktisk selv, inden jeg fik det på mail,
eller her i gruppen...

tak til jer alle!

- JSN