Interesse for hjemmeside?
Fra : Anden

Dato : 19-12-01 19:20

Jeg har tænkt på og lave en hjemmeside som har sjåldne imeinr på.
Så alle os der unlocker kan se når en telefon er stjålen.
Så kunne dem der har fået en stjålen gå ind og skrive den ind på listen.
Er der nok der vil gå ind på sådan en side, jeg gider ikke gå igang, hvis
der ikke er ret mange der vil bruge den!

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 19-12-01 19:52

"Anden" <anden1234@hotmail.com> skrev i

> [...]
> listen. Er der nok der vil gå ind på sådan en side, jeg gider ikke gå
> igang, hvis der ikke er ret mange der vil bruge den!

Jeg kan også lave det på min side hvis der er en eller anden der står
klar med et asp script eller lign...!

/bm

--
--> www.gsmunlock.dk <--
Den største danske unlockside...

Fra : Devoted

Dato : 19-12-01 20:18

Det ville være en rigtig god ide.
Der er ikke ret mange af os der vil være kede af at tyveri kunne blive
stoppet på denne måde.
Thumbs up....

Mvh...Søren
www.kabelsalg.dk
Danmarks billigste kabler, flashersæt samt tilbehør.

Fra : Falckmand

Dato : 19-12-01 21:42

Go ide, syntes jeg.

Mvh. Lars
(Falckmanden)

Fra : maulwurf

Dato : 20-12-01 08:40

Det ville være godt og det er jo enkelt af lave .
tænk hvis internete kunne nåde som politet ikke kan find ud af.

Fra : CellKey.dk

Dato : 20-12-01 10:34

"maulwurf" <maulwurf@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Fed ide.
Gad vide om det ville blive misbrugt af folk som syntes at det ville være
sjovt at indtaste en masse imei nr. som slet ikke var stjålne..?
Men, alt kan vel løses.
Er helt med på det.!
også godt at Boris vil lægge det på sin side, som jo er rimelig central for
os alle.

--
Cellkey.dk fjerner simlåsen på din nokia telefon.
3210 vibratorer installeres + de 2 ekstra spil i visse modeller.

- CELLKEY.DK -ikke oppe endnu..
--- --- ---

Fra : Anden

Dato : 20-12-01 14:30

Så går jeg igang med projektet.

Jeg starter med at lave siden.

Der kommer nok en internetadresse om et par uger.

Jeg skal lige først have lært pnp programmering helt igennem først.

Håber siden bliver brugt til den tid.

Hilsen
Anden og kaldet Donald Duck
Anden <anden1234@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c20da61$0$62851$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-12-01 14:42

Anden skrev:

>Der kommer nok en internetadresse om et par uger.
>
>Jeg skal lige først have lært pnp programmering helt igennem først.

Hehe - plug'n'play-programmering? Jeg bruger selv PHP, det er ret
godt, men der går nok mere end et par uger før du kan det HELT, det er
jo RET omfattende, men - I got your point...

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.

Fra : Thomas Madsen

Dato : 27-12-01 23:52

Fra : Morten Simonsen

Dato : 02-01-02 12:29

Ideen er rigtig god, jeg må nok bare sige at jeg ikke tror det vil være så
stor en hjælp da det vil blive begrænset hvor mange af de danske mobil
tyverier der kommer til at stå på siden (mange kender ikke engang deres eget
imei nummer, og kan derfor ikke skrive det på siden når telefonen
bortkommer) derfor kan man ikke tage det som en sikkerhed for at telefonen
ikke er stjålet, men de numre der kommer på siden vil da helt sikkert kunne
hjælpe !

Venlig Hilsen Morten