Nogen der har drivere til WebCam Go Plus??
Fra : Morten Decker

Dato : 19-12-01 18:30

Hejsa..
Jeg har nu forgæves forsøgt at inst mit webcam på Win XP, men hvergang ber
XP om en fil der hedder "Wcgopvid.nt" og da jeg ikke er i besidelse af Inst.
CD'en mere har jeg ikke den fil..
Jeg har hentet alle drivere fra Creative men det hjælper ikke noget!! Er der
nogen der ligger inde med den CD'en og evt. gider at sende mig den fil og de
andre som det så nok også viser sig at den også skal bruge??

mvh.

/Decker

Fra : Morten Decker

Dato : 19-12-01 18:54