Lillepot
Fra : Lene

Dato : 19-12-01 13:39

Hejsa, allesammen!

Har idag, onsdag, prøvet at få Lillepot til at slikke vaccinen i sig. I
ville have grinet højlydt, hvis I havde set det cirkus der var.
Jeg måtte jo ikke forskrække hende, så først skulle hun ud fra gulvet under
brændeovnen, som er hendes foretrukne plads. Så havde jeg købt en lille
engangssprøjte uden nål, hældte 2 dråber katteinfluenzavaccine i + lidt
vand.
Og så kommer det "sjove": Er der nogensinde nogle af Jer der har stået med
en dum lille sprøjte og så skulle ramme en killing på ½ meters afstand? Det
håber jeg ikke. Vaccinen og vandet endte oppe på hendes ryg, hvorefter hun
rystede sig (og garanteret rystede hun også på hovedet af mig). Så fik jeg
den glimrende ide' at prøve at sprøjte det på hendes poter. Det gik egentlig
fint, men skidtet prellede af på hende som vand på en gås. De andre misser
syntes det var sjovt, og bed efter sprøjten.
Min mand stod og grinede, så lige nu holder vi pause, og jeg prøver at lægge
en anden plan.
Skal nok holde Jer ajour med det videre forløb.

Hilsner fra Lene, Vol au Vent og alle de andre.