Hjælp!! En slem kattepine
Fra : Charlotte_J

Dato : 19-12-01 13:22

Vi er så (u-) heldige at en lille "vild" hankat har kastet sin kærlighed
på vores familie.
Vi har efterlyst hans ejere på opslagstavler rundt omkring i egnen, men
ingen vil have ham.
Selv har vi ikke hverken plads eller råd, – vi har en hund og tre katte
i forvejen. Ellers havde vi beholdt ham. Han er frygteligt kælen og kan
ikke være mere end knap et år gammel. Han er ikke øremærket, men sund og
rask.
Vi aner ikke hvad vi skal stille op med ham. Vi har forsøgt os hos
internater på hele Sjælland, men ingen har plads. Dyrenes Beskyttelse og
Kattens Værn kan ikke hjælpe. Jeg ville hade at skulle aflive en sund og
rask kat, – men er det virkeligt den eneste udvej?? En aflivning koster
550 kr, – havde vi råd til det ville vi da få ham kastreret og beholde
ham!!
Jeg er grædefærdig! Vi skal rejse i julen og kan ikke bære at lade ham
sidde i en snedrive :(
Er der nogen der har et godt råd?

Den ulykkelige

http://www.kandu.dk/

Fra : Fie

Dato : 19-12-01 18:08

Hej Charlotte

Dejligt at den lille misser stødte ind i så rare mennesker, som ville gøre
en indsats for at finde et hjem til ham

Jeg ved ikke, om du har prøvet Inges Kattehjem? De ligger i Glostrup,
adresse og telefonnummer følger :
Inges Kattehjem
Ejbydalsvej 260
2600 Glostrup
Telefon: 44 85 35 55, Man - fredag kl. 10-18

Derudover er der kattehjemmet i Hillerød :

Kattehjemmet i Hillerød
Frederiksværksgade 176
3400 Hillerød
Tlf. 70 20 22 73