setProperty på et skiftende antal MC's
Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 19-12-01 11:35

Hej NG!

Hvordan setProperty på et skiftende antal MC's.
Jeg har antallet af mine MC's liggende i en variabel.

Det jeg skal bruge er noget i retning af:

setProperty ("MCcopy" add (nr. 1 til nummer variabelmedtotalantal),
_visible, false);

Håber at det giver mening.

Venlig hilsen Henrik

Fra : Michael Peo

Dato : 19-12-01 13:26

: Det jeg skal bruge er noget i retning af:
:
: setProperty ("MCcopy" add (nr. 1 til nummer variabelmedtotalantal),
: _visible, false);

var totalNum = 23; /* Antal af movieclips, navngivet myClip1, myClip2 osv. */
// ------------------------------------
for (i=1; i<=totalNum; i++) {
setProperty ("myClip"+i, _visible, 0);
}
// eller...----------------------------
for (i=1; i<=totalNum; i++) {
set (["myClip"+i]._visible, 0);
}

/peo
www.bandage.dk

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 19-12-01 15:26

Jeg glemte at skrive at jeg publicerer til Flash 4 (totalNum dur' ikke).
Men efter at have ændret lidt i koden virker det.

Mange tak Michael

Henrik

"Michael Peo" <peo@bandage.dk> wrote in message
> [...]
> : _visible, false);
>

> var totalNum = 23; /* Antal af movieclips, navngivet myClip1, myClip2 osv.
*/