56K/V.90 eksternt modem, med hvad/hvilket/~
Fra : SA

Dato : 19-12-01 11:27

Hej NG.

Jeg skal bruge et ekstern 56K-flex/V.90 modem til mine forældres computer.
Det skal selvfølgelig være det bedste til de billigste penge!! Kan det ikke
lade sig gøre at finde et i 200kr. klassen? Med de priser der er på hardware
i dag så kan det ikke passe, at det skal koste omkring en "plovmand",
eller...!

På forhånd tak

SA

Fra : Scorpio

Dato : 19-12-01 13:23

"SA" <buffalo.bill@buffalo.com> wrote in message
> [...]
hardware
> i dag så kan det ikke passe, at det skal koste omkring en "plovmand",

Hvad med istedet at vælge adsl eller noget andet "always online"
internet?...

M.v.h Morten Jørgensen
Webmaster og Redaktør på:
www.StartLinket.dk

Fra : SA

Dato : 19-12-01 13:33

Fordi det koster kassen. Idet det er til mine forældre, som kun skal checke
post, og måske surfe lidt i ny og næ, så vil en ISDN, ADSL eller lign. være
at skyde gråspuve med kanoner!!

Mvh.

SA

Fra : Klaus

Dato : 19-12-01 14:00

SA wrote:

> [...]
> i dag så kan det ikke passe, at det skal koste omkring en "plovmand",

Jeg stod med samme problem for et års tid siden, og valgte udbyder inden
jeg valgte modem så internet- og telefonregning kommer fra samme
udbyder. Modemet blev et LASAT WebSetGo 56.000V og abonnementet blev et
af gratisabonnementerne hvor man kun betaler minuttakst - det er det
bedste til småsurf/småpost.
Modemet var operatørlåst, men det var uden betydning til dette behov.

/klaus