XP driver til Promise Ultra100 controler
Fra : Brian Bilenberg

Dato : 19-12-01 10:44

Hvilken driver bruger folket i XP til Promise Ultra100 IDE controleren?? -
jeg synes ikke rigtig der står noget om XP support på deres hjemmeside.

Mvh. Brian

Fra : orbital

Dato : 19-12-01 12:07

On Wed, 19 Dec 2001 10:43:54 +0100, "Brian Bilenberg"
<brian@bilenberg.dk> wrote:

>Hvilken driver bruger folket i XP til Promise Ultra100 IDE controleren?? -
>jeg synes ikke rigtig der står noget om XP support på deres hjemmeside.

ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/TREIBER/CONTROLLER/IDE/PROMISE/

hvis du pakker zip filen ud, er der et directory for xp.

mvh

John

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 19-12-01 23:33

> ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/TREIBER/CONTROLLER/IDE/PROMISE/
>
> hvis du pakker zip filen ud, er der et directory for xp.

Hmmm...jeg kan ikke rigtig få det link til at virke...

Mvh. Brian