Anmeldese af Firewalls
Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 19-12-01 00:19

Findes der nogle hjemmesider, som indeholder anmeldelser af personlige
firewalls (softwarebaseret)? Jeg tænker specielt på anmeldeser af Norton
personal firewall, ZoneAlarm Pro og Blackice Defender.

Fra : Doc_Holliday

Dato : 19-12-01 14:02

On Wed, 19 Dec 2001 00:19:21 +0100, "Peter Elmkvist Snabe"
<peter@snabe.dk> Promulgated:

[...]
->

Der har været adskillige.
Prøv at lave en søgning på ZDnet f.eks. www.zdnet.com

Jeg ved at de har lavet et par stykker.

/Doc
_

Doc Hollyday - smothered@'SPAMWICH'spamcop dot net[Have a bite to reply]
I´ve never been member #2561 of The Lumber Cartel [tinlc]
Fight Spam! Join EuroCAUCE: http://www.euro.cauce.org/
-Virginia Woolf