Computer fra multimedia world
Fra : Martin Schultz

Dato : 18-12-01 19:23

Multimedia world har i politikkens computer tilæg som regel nogle
reklamer med nogle ret billige computere, til omkring 4-5K

Er der nogen der ved noget om deres kvalitet?

Martin

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 18-12-01 22:44

"Martin Schultz" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse
> Multimedia world har i politikkens computer tilæg som regel nogle
> reklamer med nogle ret billige computere, til omkring 4-5K
>
> Er der nogen der ved noget om deres kvalitet?
>
> Martin
Hej

De er bygget af billige (men hæderlige) stumper og Du får (naturligvis) ikke
top-ydelse.
Jeg har dog anskaffet nogle stykker af dem til venner og bekendte der bare
ville have en billig PC, og der har ikke været nævneværdig vrøvl med nogen
af dem. Så køb roligt en, hvis prisen er en vigtig faktor.

Peter Brandt Jørgensen
peterbj@peterbj.dk
www.peterbj.dk (Nu over 750 vitser!!!)

Fra : Sune

Dato : 20-12-01 11:55

Hey,

Kvaliteten af deres PC'er ved jeg ikke noget om, men firmaet har jeg været
lidt uheldig med mht. service og ombytning i forbindelse med et
digitalkamera. Det var i hvert fald ikke en succes ! Så kvaliteten på
firmaets infrastruktur er ikke den bedste efter min erfaring.

Sune