MB.. Hvilket ?
Fra : Jonas Kjaergaard

Dato : 18-12-01 17:32

Fra : Klitgaard

Dato : 18-12-01 19:13

"Jonas Kjaergaard" <jonask@diku.dk> skrev i en meddelelse
news:Pine.LNX.4.21.0112181723110.1946-100000@ask.diku.dk...
> Hej..
>
> Kunne tænke mig at lave en puter med en XP1600+(1400) CPU..og f.eks. en
> Apacer PC2100 256mb.
>
> Hvilket MB skal jeg vælge? .. jeg skal ikke overclocke, vil bare have en
> god, hurtig og stabil computer.

Soltek sl-75drv2.

:- Klitgaard

Fra : Preben Lind @ Roskil~

Dato : 18-12-01 23:28

Epox 8KHA+, Kanon stabilt....

Fra : Jonas Kjaergaard

Dato : 19-12-01 15:24

Fra : Joergen Ramskov

Dato : 19-12-01 16:03

"Jonas Kjaergaard" <jonask@diku.dk> wrote in message

> Hvad med Asus A7V266-E hvordan er det i forhold til Epox 8KHA+ og
Soltek
> sl-75drv2.
>
> (skal køre med f.eks. XP1600+(1400) og Apacer PC2100 256mb.)
>
> Er der en vinder/fordele/bagdele... eller er de alle "lige gode".. ?

Asus er jo generelt kendt for at lave rigtigt gode og stabile boards,
så det vil absolut ikke være noget dårligt valg - jeg overvejer selv
at købe den snart, men der er et mindre problem med den, hvis
man gerne vil bruge Alpha PAL 8045 blæseren.

Jeg tror det ender med at jeg køber MSI's board - der er ikke
nogen problemer med PAL 8045'eren og den har desuden
også som det (AFAIK) eneste board med support for USB2.

--
Jørgen Ramskov - Folding for the Cause!
http://www.teameggroll.com

Fra : Joergen Ramskov

Dato : 19-12-01 11:04

"Jonas Kjaergaard" <jonask@diku.dk> wrote in message

> Hvilket MB skal jeg vælge? .. jeg skal ikke overclocke, vil bare have
en
> god, hurtig og stabil computer.

Husk at beslutte hvilken køler du vil købe til din Athlon XP - hvis du
feks. regner med at
købe en Alpha PAL 8045 (som jeg), så bør du være opmærksom på at det
ikke er alle
boards den passer til.

Fra : Jonas Kjaergaard

Dato : 19-12-01 17:10