Installation af windows xp dk (proversion)
Fra : Baun666

Dato : 18-12-01 16:46

jeg har lige prøvet at installere windows xp dk pro corp.

Men men men jeg ville opgradere fra Win 2000 og det gik også fint men da den
havde fundet al information om computer og styresystem så genstarter den
(fint nok)men så når den booter
så kommer et billede op på skærmen (win xp dk)(fint nok) og derefter går
skærmen sort?????

Hvorfor det?????

Det skal lige siges at jeg har prøvet ikke at opgradere og så få 2 os'er med
det samme sker!!!!???

Har i hørt om soltek board er ikke er så compatiple med XP?????

Jeg har opdateret min bios

1000 mhz t-bird
256 mb ram
60 gigz hd ibm
64 mb g-force 2 mx 400
soltek sl75 kav motherboard

Kan i please hjælpe mig!!!!!!!!!! jeg er ved at blive sindsyg af det her for
jeg vil jo gerne prøve det OS

Takker på forhånd

Fra : F.Larsen

Dato : 19-12-01 10:04

Hvorfor ikke bare lave en "clean" installation af XP, det der med at blande to
versioner sammen har jeg personligt kun dårlige erfaringer med.

Under opstarten får du muligheden for at slette en partition på harddisken, gør
det. Derefter kan du formatere den med XP NTFS.

--
Flemming
Nintaus unplugged: http://hjem.get2net.dk/Quake2/Nintaus/