Erfaringer mellem ASP og flere Exchange se~
Fra : Martin Bentzen

Dato : 18-12-01 17:02

Hej Ng

Er der nogen der har erfaringer med integration mellem ASP og flere
forskellige MS Exchange servere ?
- Og som evt. har lyst til at indgå i et seriøst og abitiøst projekt med
ovenstående ?

Med venlig hilsen
Martin Bentzen

Fra : Jakob Andersen

Dato : 19-12-01 17:25

"Martin Bentzen" <bentzen@post8.tele.dk> wrote in message
> Er der nogen der har erfaringer med integration mellem ASP og flere
> forskellige MS Exchange servere ?
> - Og som evt. har lyst til at indgå i et seriøst og abitiøst projekt med
> ovenstående ?

Hvad mener du med flere forskellige Exchange Servere?

Jeg har arbejdet meget med CDO og i den forbindelse også noget med Exchange.
--
Jakob Andersen

Fra : Martin Bentzen

Dato : 20-12-01 00:05

"Jakob Andersen" <jta@advice.dk> wrote in message news:<3c20bff8$0$89111

> Hvad mener du med flere forskellige Exchange Servere?

Jeg skal udvikle et system (ActiveServerPages), som kommunikere med nogle
forskellige Exchange Servere's kalendere (afhængig af personerne). Det er
selve denne integration, og de forhold der er gældende. Jeg savner
hjælp/support på dette område.

/Martin Bentzen

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 19-12-01 23:10

> [...]
> forskellige Exchange Servere's kalendere (afhængig af personerne). Det er
> selve denne integration, og de forhold der er gældende. Jeg savner

Er det Exch 5.5 eller Exch2K vi snakker om her?

Du kan evt hente info vedr CDO hos www.cdolive.com

Ligger Exch's på samme domain?

mvh/Peter Lykkegaard
mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Martin Bentzen

Dato : 20-12-01 00:18

"Peter Lykkegaard" <polonline@hotmail.com> wrote in message

> Er det Exch 5.5 eller Exch2K vi snakker om her?

Det er Exchange 2000.

> Ligger Exch's på samme domain?

Ja - systemet skal køre på et Intranet, hvor alle de pågældende servere kan
se hinanden lokalt

/Martin Bentzen