HD hos Aldi
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 18-12-01 15:50

Hejsa
Er den hd hos Aldi pengene værd?
Seagate 40Gb 7200rpm
8,5 ms

Morten Bowman Hansen
bowman@stofanet.dk

Fra : Rasmus Lund-Petersen

Dato : 18-12-01 15:52

Til den pris ville jeg ikke tøve hvis jeg havde mulighed for at købe den!
Så ja, jeg vil helt klart sige at den er pengene værd.

--
Med venlig hilsen / Best Regards
Rasmus Lund-Petersen

JeppoNet
Østerbrogade 19
DK-2100 København Ø.
Tlf.: +45 70 21 12 24
Fax: +45 70 21 12 26
E-mail: rasmus@jepponet.dk
Web: jepponet.dk

Fra : Henrik Hejbøl Jensen

Dato : 18-12-01 17:07

Hvad er prisen?

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 18-12-01 17:18

On Tue, 18 Dec 2001 17:06:33 +0100, "Henrik Hejbøl Jensen"
<henrik@hejboel.dk> wrote:

>Hvad er prisen?
699,-

Morten Bowman Hansen
bowman@stofanet.dk

Fra : Jesper

Dato : 18-12-01 17:51

"Morten Bowman Hansen" <bowman@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> 699,-

Sådan én skal jeg have.
Kan den fås i alle Aldibutikker?

hilsen

Fra : Bjørn Benedikt

Dato : 18-12-01 17:58

Hvilken disk er det?
Vel ikke den nye Barracuda IV?

Mvh

Bjørn Benedikt

Morten Bowman Hansen <bowman@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a1ru1ugj8uc9pet6o0pko0g67sndao70c8@4ax.com...

Fra : Søren Juhl Vind

Dato : 18-12-01 20:27

Hvor har du set den??
Den er ikke i ALDIs katalog...

MVH Søren

Fra : Total Chaos

Dato : 21-12-01 11:21

Tue, 18 Dec 2001 20:27:16 +0100, havde "Søren Juhl Vind"
<peecee@adslhome.dk> gang i hammer og mejsel og efter endt arbejde,
viste stentavlen:

>Hvor har du set den??
>Den er ikke i ALDIs katalog...

Det er vist resterne fra et tilbud en gang i november eller var det
oktober.
I tirsdags havde min lokale Aldi stadig en 15" Medion fladskærm til
2999 kr. Og jeg tror faktisk, at de har en enkelt eller to Seagates
tilbage, men jeg vil ikke lægge hovedet på blokken.
Men når I nu siger at den skulle være så god, må jeg hellere se efter
i eftermiddag.
- - -
Total Chaos

-The Face Means Nothing But I'll Never Forget The Tits-

Fra : Devast8or

Dato : 18-12-01 20:46

Det var sq billigt, det kunne være man skulle overveje sådan en fætter.

Hvordan er kvaliteten på seagate diske? synes jeg hørte noget på et
tidspunkt om at de ikke var ligeså gode som de kunne være.
Larmer den meget?
Er der nogen der har mere at sige om den? (Nogen der ved hvad modellen
hedder, og evt. har et link til denpå aldis HP, kunne ikke finde den)?
TIA

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Christian Flintrup

Dato : 18-12-01 22:21

Devast8or <devast8or@NOSPAMsystembl.dk> wrote:

> Larmer den meget?

Nej. Tværtimod. Jeg kan ikke høre om der er aktivitet eller ej (1 m fra
computeren), og når den ikke laver noget kan jeg kun høre støj fra min
CPU og PSU-blæser.

Jeg er meget tilfreds med mine 2 diske, bortset fra at jeg skulle have
ventet med at købe ... Men det kan man jo altid sige :)

--
!! Se min signatur. Se min signatur. Se min signatur !!

Fra : john tilsted

Dato : 19-12-01 10:17

Hej christian

Hvis PSU er blæser ved strømforsyningen, så prøv V7 tricket.
man ændrer spændingen fra 12 til 7 volt. Støjen falder til ca. en fjerdedel
af det oprindelige.
Jeg har lige gjordt det og nu kan jeg kun høre mine harddiske.
Temperaturen helt tæt ved blæser er kun 28 grader (før ca. 25)

Prøv at se på: www.oldhoj.dk/overclockingfaq.htm#7V

Venlig hilsen John

Fra : Christian Flintrup

Dato : 19-12-01 18:12

john tilsted <john.tilsted@mail.dk> wrote:

> [...]
> Jeg har lige gjordt det og nu kan jeg kun høre mine harddiske.
> Temperaturen helt tæt ved blæser er kun 28 grader (før ca. 25)

Tak for tippet - nu har jeg sat maskinen op på et loft hvor den ikke
høres :)

Fra : Devast8or

Dato : 19-12-01 21:23

Du lyder som om du ved hvilken disk det er. Hvad hedder modellen?

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Christian Flintrup

Dato : 21-12-01 14:17

Devast8or <devast8or@NOSPAMsystembl.dk> wrote:

> Du lyder som om du ved hvilken disk det er. Hvad hedder modellen?

Hmm - nej. Jeg havde set ordet "Barracuda IV", som er den disk, jeg selv
har købt. Derfor har jeg tænkt på disken fra Aldi som en Barracuda IV,
men det er jeg jo slet ikke sikker på at det er.

Men HVIS det er en Barracuda IV, så gælder mine forrige ord om at disken
er god.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 18-12-01 21:00

Hvor har du set den?
Der er ikke i ugens katalog og deres site er kommet en uge for langt frem i
tiden.

Mon det er noget de også vil sælge - det gik ikke så godt sidst de prøvede
at sælge harddiske - og deres universal kabel sæt var umuligt at opdrive.
Det er ikke altid de har varerne, men det er gode tilbud. Og 700 bobs for
den disk lyder fornuftigt.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Snoop

Dato : 19-12-01 12:15

> at sælge harddiske - og deres universal kabel sæt var umuligt at opdrive.

Det ved jeg nu ikke. Mener stadig de har nogle af de kabler i min lokale
Aldi (Ikast)

/Snoop\

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 19-12-01 17:49

"Snoop" <snoop@fedt.dk> wrote in message

> Det ved jeg nu ikke. Mener stadig de har nogle af de kabler i min lokale
> Aldi (Ikast)
>
> /Snoop\

Hmmm! Og jeg kunne godt bruge et par sæt... Men der er langt fra Kbh til
Ikast.
--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Kim Kristensen

Dato : 19-12-01 21:54

I Aldi i København forlanger de 999,- for disken !

Mvh. Kim