KDE virtual desktops og nye programmer
Fra : Martin Schultz

Dato : 18-12-01 15:27

Kan man i KDE få et program til at dukke op på den virtual desktop
som man har startet det fra? Lige nu dukker programmerne op på den
aktive desktop selv om de er startet på en anden desktop. Ret irriterende.

Jeg synes ikke rigtigt jeg kan finde nogen indstillinger.

Martin

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 18-12-01 17:43

Martin Schultz wrote:

> [...]
> som man har startet det fra? Lige nu dukker programmerne op på den
> aktive desktop selv om de er startet på en anden desktop. Ret

Du skal have en nyere KDE; der virker det (desværre kun for
KDE-programmer). Jeg tror, det dukkede op i 2.2.

Rasmus

--
-- [ Rasmus 'Møffe' Bøg Hansen ] ---------------------------------------
[...] Note that 120 sec is defined in the protocol as the maximum

Fra : Martin Ehmsen

Dato : 18-12-01 17:47

Martin Schultz wrote:

> [...]
> som man har startet det fra? Lige nu dukker programmerne op på den
> aktive desktop selv om de er startet på en anden desktop. Ret

Kig på kstart...
Nedenstående starter emacs på den desktop den blev startet fra og
samtidig maximeres den:
kstart --currentdesktop --maximize emacs

Mvh.
Martin Ehmsen
--
"Life is good for only two things,
discovering mathematics and teaching mathematics"