trådløs lyd?
Fra : Søren Madsen

Dato : 17-12-01 21:56

Findes der en mulighed for trådløs lyd mellem pc og musikanlæg?
I så fald, hvor?

Søren

Fra : Leony

Dato : 18-12-01 07:37

"Søren Madsen" <soerenmadsen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der en mulighed for trådløs lyd mellem pc og musikanlæg?
> I så fald, hvor?

Der er mange firmaer (Amitech & kiss, har jeg set laver dem, men kan ikke se
dem på deres hjemmesider?) der laver trådløse enheder til overførsel af lyd
og billede i stil med dette
http://www.nextgentel.no/docs/348.html
dog noget billigere. Hør ved din nærmeste radio/tv-forhandler hvad han kan
skaffe.
Her er også nogle eksempler
http://www.kjaerulff1.com/pages/product_list.asp?mid=13&pcid=287

Der er jo også palm butler
http://www.palmbutler.dk/
prismæssigt ligger den dog i den pebrede ende af skalaen.

Leony

Fra : Thomas Jari

Dato : 18-12-01 10:55

> Der er jo også palm butler
> http://www.palmbutler.dk/
> prismæssigt ligger den dog i den pebrede ende af skalaen.

Det eneste som er trådløst her er selve Palmbutler enheden. PC og musikanlæg
skal forbindes på almindelig vis.

Thomas Jari

Fra : Leony

Dato : 18-12-01 16:36

"Thomas Jari" <thomas@jari.adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det eneste som er trådløst her er selve Palmbutler enheden. PC og
musikanlæg
> skal forbindes på almindelig vis.

Der havde jeg så ikke læst ordentligt på lektien.
Jeg så forøvrigt kiss nordics bud på den trådløse forbindelse i min lokale
telebutik i dag 999,- Billedkvaliteten så ok ud.

Leony