Hej igen.
Fra : Nina Svanholm

Dato : 17-12-01 21:35

Hej igen!

Puha!!! Det var hårdt, min mor og jeg har lige redet en laaang tur
(kl.11.00) det var bare lækkert.

I går red jeg med vores nabo, han var en haflinger. Han var nu meget pæn
(selvom jeg ikke er meget for at indrømme det!) det var meget sjovt, selvom
jeg nu var lidt bange for ham. Men det gode er at hende rytteren på
nabohesten sagde at jeg var pæn!!! Men så begyndte min mor at fnise, frækt
ik`?

Det ville være mægtigt at høre fra nogle af jer andre heste derude! Hvad
laver i?
Jeg kunne godt tænke mig at høre fra andre heste der er bange for de hvide
sten, for det er meget svært for min mor at overbevise mig om at de ikke er
farlige!

Venlige vrinsk fra Jacques :)

Fra : Anet

Dato : 17-12-01 22:48

Hej
Angående sten og heste der kigger så havde jeg også sådan en hest. Jeg fandt
på at ligge godbidder på dem og da heste jo er ret vilde med gulerødder så
blev det godbidssten istedet for sten der kunne finde på at bide uskyldige
heste i benene.

hilsen

Anet