Tilbage uden at oplysninger i form slettes
Fra : Bo Overgaard

Dato : 17-12-01 21:43

Hej

Jeg vil høre om det er muligt at lave en knap der har samme funktion som når
man bruger tilbage (back) knappen i browseren.
Jeg har en form hvor brugeren kan indstaste en masse søgekriterier og så
vises resultatet på næste side. Er det så muligt på en nem måde at få alle
variable med tilbage til startsiden (altså formen). uden at skulle smide
alle varaible op i URLen igen?

mvh

Bo Overgaard

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 17-12-01 22:00

> [...]
> variable med tilbage til startsiden (altså formen). uden at skulle smide

Lav et link:

tilbage</a>

Mvh Mark

Fra : Peter Nielsen