Amitech Freenote
Fra : x-man

Dato : 17-12-01 15:14

Hej,

Jeg overvejer at købe en Amitech Freenote-bærbar, men jeg kan ikke rigtig
finde nogen anmeldelser af dyret!

Er der noget så vil knytte nogle kommentarer til Amitech's bærbare, herunder
service og holdbarhed?

Med venlig hilsen,
JA

Fra : -=Madsen=-

Dato : 17-12-01 17:47

Gør dig selv er lille tjenset at kikke lidt på www.dell.dk først, deres
bærbar slår næsten alt også prisen

Fra : x-man

Dato : 17-12-01 17:55

Jep ... Dell's er ret cool. Men de er også store og tunge - det er Amitech
Freenote 4000 ikke!

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 17-12-01 21:51

On Mon, 17 Dec 2001 17:55:15 +0100,
x-man <guy_6@hotmail.com> wrote:
> Jep ... Dell's er ret cool. Men de er også store og tunge - det er Amitech
> Freenote 4000 ikke!

Så skal du op i Dell Lattitude (til lille virksomhed). De leveres
med løst floppy og DVD drev, men indbygget net + modem + evt
trådløst net. Og deres 12" skæørm kører 1024x786.

Fra : Deaster

Dato : 18-12-01 10:51

"x-man" <guy_6@hotmail.com> wrote in message
> Jep ... Dell's er ret cool. Men de er også store og tunge - det er Amitech
> Freenote 4000 ikke!

Ikke denne her:
http://www.euro.dell.com/countries/dk/dan/bsd/offers/offer_primary_bsd_detai
l_dk.htm

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : x-man

Dato : 18-12-01 16:36

Indrømmet ... Dell Latitude C400 er for FED ... men den koster også næsten
22000 kr. inkl. moms. Det er sgu for meget. Amitech Freenote 4000 koster
12.995,-

Fra : -=Madsen=-

Dato : 19-12-01 09:19

Tja Dell er måske lidt dyre end den billiste model fra Amitech, men hos Dell
er der meget at vælge imellem både vægt og udstyr , syntes selv at Dell
Inspiron 8100 (som godt nok er lidt tung) er for fed sådan en køber jeg
engang efter nytår, hvem andre kan leverer en bærbar med 15" TFT 1400x1050
(kan fås i 1600x1200) Ægte 3D kort (Geforce2 Go 16/32 MB eller ATi Radeon
7500 64 MB) fra Kr. 15075,-

Der er kun et problem med Dell, det er for fristende lige at opgraderer den
bare en lille smule mere og lige pluselig kan den nemt koste 25K men så har
man også det fedeste af det fedeste, selv om den er fed nok i for vejen