Agn-siden....http://www.rhlinux.rh.dk/lau/~
Fra : Jesper Lau Lindhardt

Dato : 17-12-01 14:17

Hello...
Ja, det er jo ikke det mest besøgte site, men der kommer dog nogen og
kigger....
Er der ikke flere der ligger inde med steder hvor der kan købes agn så vi
kan få siden opdateret...??
Hvad gør Fynboerne....?? Der er ikke indleveret et eneste sted på fyn
hvor der kan købes agn......ej heller på Bornholm eller andre øer....men
der fiskes måske ikke med snadorm eller ligende der...??
Send gerne info. til jl@sygpludd.hosp.dk .....juleferien skal jo bruges
til noget fornuftigt...

//Jesper Lau
http://www.rhlinux.rh.dk/lau/agn/

Fra : Kalle

Dato : 17-12-01 23:31

Var det ikke dig, der fik at vide, at Vonsild Camping ved Kolding, var
hoved-distributør af børsteorm??
Men der kan du få oplysninger om div. forhandlere.
Karsten brydsoe@image.dk , Brande

Fra : Finn Bech Taabbel

Dato : 18-12-01 00:01

I følge min opfattelse var det ikke meningen, at Jesper skulle fare land og
rige rundt efter oplysninger. Jeg opfatter det således, at hvis du ved, hvem
der forhandler levende agern, så fortæl det til Jesper, ham vil så ligge det
ind på siden. Siden er rigtig god, jeg ved hvor jeg handler når jeg er
hjemme, men er jeg på "udbane" er det ret at vide hvor der kan skaffes
levende argen.
Knæk & bræk
Finn

Fra : Jesper Lau Lindhardt

Dato : 18-12-01 08:59

In article <emuT7.5471$Q3.814558@news010.worldonline.dk>,
brydsoe@image.dk says...
Hello Kalle.
> Var det ikke dig, der fik at vide, at Vonsild Camping ved Kolding, var
> hoved-distributør af børsteorm??
> Men der kan du få oplysninger om div. forhandlere.
Jeg har også kontaktet Vonsild Camping flere gange, men der er ikke nogen
respons. De lover gang på gang at vende tilbage, men det gør de altså
ikke.
Som jeg husker det sendte jeg dig en mail (d. 30-10-01)om emnet da jeg
første gang tog kontakt til dem, men som sagt......stadig intet hørt fra
dem.
//Jesper Lau

Fra : Kenny Hanberg

Dato : 19-12-01 21:29

Så må jeg helle hanke op i skoene en af juldagene, og stampe lidt
information ud af dem...
Jeg skal holde jul i gå afstand derfra.

-Kenny Hanberg

Fra : Kalle

Dato : 20-12-01 00:15

Hej Jesper
Det er da ærgerligt, at de ikke er interesseret i at sælge flere orm!!!!
Kan du ha´ en god jul og held med dit gode initiativ.