HJÆLP HJÆLP MIN 3310 DØDE VED FLASH
Fra : Henning S Christians~

Dato : 17-12-01 11:37

Hvis du har et fuldt flash til at rep dette vil jeg gerne have et kopi også
hvad startadressen er da jeg lige har slået en 3310 - 5,03 ihjæl tog backup
fra 00290000 til 002a0000 flashede den med fls filen fra www.gsmunlock.dk/
fra adresse 00280000 (der starter dejanflasher selv ved denne adressemed en
3310 v5,03) låste mcc+mnc til FFFFF slukkede inden jeg trykkede ok til at
den ikke kunne låse - flashede med backup fra adresse 00290000 tændte
derefter tlf hvorpå den skriver Contact service - er der nogen der kan
hjælpe

Eller kan du/i lave den for mig mod betaling selvfølgelig

hvis du klikker besvar på dette så fjern nospam - foran min mailadresse

V.Hilsen

Henning S Christiansen

henning@mail.tdcadsl.dk

ICQ 140342662

Fra : Henning S Christians~

Dato : 17-12-01 11:50

det manglende fls må være fra adresse 00280000 til 002A0000 eller ikke er
der en der kan fixe det eller give gode råd?

"Henning S Christiansen" <nospam-henning@mail.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3c1dcae5$0$25372$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Jens Karstoft

Dato : 17-12-01 12:24

Hej Henning,

Jeg kan lave telefonen for dig. Jeg lægger ny software ind og låser den op i
samme omgang. Det er 100% at jeg kan lave den, men prisen er 200,-
Kontakt mig på www.unlockzonen.dk eller Tlf 22119265

Mvh
Jens Karstoft
www.unlockzonen.dk

Fra : Anden

Dato : 17-12-01 12:31

Hej Henning.
Du er ikke den eneste!

Vi er tre andre, der har prøvet med den samme.
Hvis man starter fra 290000 er den stendød.
Starter du fra 280000 mangler den softwaren til at finde signal.
Den flash virker ganske simpelt ikke

Jeg vil også gerne have backupen.

PS: Den der tager en backup start fra 200000 det er sikrest og tag så op til
300000.

Henning S Christiansen <nospam-henning@mail.tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c1dcae5$0$25372$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...