PHP kode (igen)
Fra : HB Nielsen

Dato : 16-12-01 22:00

Hej.

Er der nogle der kan hjælpe mig med at lave koder/lære mig at kode PHP til
brug på min hjemmeside.
Det jeg har brugfor er hvor brugeren indtaster en tekst og siden automatisk
reloader.
Det skal bruges på siden http://www.cowshit.webpunkt.dk/koord.htm .

--

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
CowShit: http://www.fusk.subnet.dk

Fra : Christian Joergensen

Dato : 17-12-01 01:58

HB Nielsen <hb_nielsen@hotmail.com> wrote:

> Er der nogle der kan hjælpe mig med at lave koder/lære mig at kode PHP til
> brug på min hjemmeside.

Dit først indlæg kom fint igennem. Jeg tror ikke du finder nogen der gratis
vil kode din hjemmeside for dig. Prøv at sætte dig ned og læse nogle
tutorials igennem og tag et grundigt kig på manualen. Så kommer det nok på
et tidspunkt.

Når du på et tidspunkt støder på et faktisk problem er viljen til at hjælpe
nok lidt større her i gruppen når du viser at du er villig til selv at yde
en indsats.

--
Christian Jørgensen / Sorry, but my karma just ran over your dogma.
http://www.razor.dk /