SD-RAM frekvens
Fra : Per LH

Dato : 16-12-01 20:39

Jeg vil gerne opgradere min bedagede 233Mhz med noget ram (en 128Mb-klods),
men jeg kan se nutidens sd-ram har en højere frekvens til efternavn end den
sd-ram jeg sidst købte.

Kan jeg bare bruge det alligevel??

--
Per LH xgoto@trashcan.dkx rem/fjern x&x - nu med julestemning på
:::: www.guitarsiden.dk :::: www.bandprobs.dk ::::

Fra : Martin Jensen

Dato : 16-12-01 20:54

> Kan jeg bare bruge det alligevel??

Ja. Intet problem, bare du ikke bruger større sokler end 128 MB.

Jeg har selv en K6-233 som har to stk 128 MB PC133 ram, selvom den ikke
kræver mere end PC66 ram.

/Martin

Fra : Per LH

Dato : 17-12-01 22:32

> Ja. Intet problem, bare du ikke bruger større sokler end 128 MB.

Tak, så prøver jeg det...

Fra : Per LH

Dato : 20-12-01 16:19

> Tak, så prøver jeg det...

- og det virkede også, desværre havde Electronic World kun een 128Mb/133mhz
klods tilbage, men sammen med en af de "gamle" 32Mb klodser er det ikke så
ringe/dårligt endda.....