SB Live!
Fra : Mikelski

Dato : 15-12-01 19:34

Hej

Jeg købte for nylig et SB Live! Der gik lidt tid før at jeg prøvede at
optage på det, men da opdagede at på mine optagelser kommer der et jævnligt
SKRAT hvert sekund. Jo højere optagelse, jo højere skrat. Jeg oplever også
at når min harddisk eller CPU arbejder, skratter lyden også. Jeg har lige
prøvet at sætte kortet i en anden port, men det virker stadig ikke. Er der
nogle, som evt. har haft samme problem, eller er der nogen måde at reparere
det på? Skal jeg ud og bytte kortet eller hvad?!

Med venlig hilsen

Mikkel