hvem kan låse min telefon op
Fra : cindie

Dato : 16-12-01 19:11

Hej

Jeg skal have låst min alcatel ontour max db op.
Er der nogen herinde som kan hjælpe mig?

Da jeg er medlem af telia og har ventet i 4 måneder at få den kode, og har
været kunde hos dem i 1 år, men aligevel kommer de ikke med koden.

mvh Cindie Iwersen

Fra : Leif & Susanne

Dato : 16-12-01 21:03

cindie skrev
Jeg skal have låst min alcatel ontour max db op.
Er der nogen herinde som kan hjælpe mig?

Prøv lige at skrive til crmkundeservice@telia.dk

Husk at oplyse om:
Evt. kontraktnr.
Tlf.nr.
Hvilken tlf.
Samt imei nr.

Vi har også haft dårlig erfaring med Telia; da vi skulle have vore Alcatel
Max låst op; det varede 2 måneder før vi fik sim-låsekoderne.
Efter oprettelsen af crmkundeservice har det været perfekt, og der har været
svar retur i løbet at 1-2 dage.

Venlig hilsen
Leif & Susanne