IBM APTIVA RAM ????
Fra : Repeter

Dato : 16-12-01 19:06

Hej jeg har fået en Aptiva Pentium 133, den er meget langsom der er 2 blokke
ram i 14 MB ialt, kan jeg købe 2 blokke med 16 i hver og sætte dem i sammen
med de bestående??
Og hvad hedder RAMMEN er det edo eller sim - og er der nogen der vil sælge
noget eller ved hvor jeg kan købe det? Eller evt. en der har en Aptiva 133
de vil sælge billigt?

Jeg bor i Århus

Fra : Niels Møller

Dato : 16-12-01 20:03

"Repeter" <repeter@petersen.mail.dk> wrote in message

> [...]
> noget eller ved hvor jeg kan købe det? Eller evt. en der har en Aptiva 133

Hej

Ibm har en kanon hjemmeside, hvad angår support - du indtaster serienr. eller
modelnr.
så får du simpelthen alt af vide, ram opgraderingsmuligheder m.m.

Det kan godt være du skal registrere dig som bruger, gør det bare

Niels

--
Posted from [80.63.4.205]

Fra : grokraft

Dato : 28-01-02 15:48

"Niels Møller" skrev d. 16-12-01 20:03 dette indlæg :
> [...]
> så får du simpelthen alt af vide, ram opgraderingsmuligheder m.m.
>
> Det kan godt være du skal registrere dig som bruger, gør det bare

Hej 14 Mbyte er meget lidt ram Prøv at isætte 64 Mbyte det arbejde win95
godt med.
Hilsen Mogens

http://www.kandu.dk/

Fra : Scorpio

Dato : 19-12-01 22:07

> [...]
> noget eller ved hvor jeg kan købe det? Eller evt. en der har en Aptiva 133

Jeg har selv sådan en med 32 mb ram...
Det er jo edo-ram.
Men jeg vil ikke sælge den. Desværre...

M.v.h Morten Jørgensen
Webmaster og Redaktør på:
www.StartLinket.dk

Fra : JGK

Dato : 21-02-02 09:58

Jeg har en Aptiva 120mHz til salg med cacheram/edoram til 1500,00 u/skærm

--
M.v.h.

JGK@Post.Cybercity.dk

Jan K.