link problem ved txt-fil visning
Fra : Jon Klose Larsen

Dato : 16-12-01 15:40

Endnu et lille spørgsmål.. simpelt for mange sikkert

Udvalgte brugere kan uploade en txt-fil som jeg så vil fremvise på en side.
Jeg bruger nedenstående til det, og alt virker undtagen links... hvordan får
jeg nemmest konverteret http-adresser til aktive links ?
Jeg har prøvet forskellige replace muligheder, men det vil ikke blive helt
godt...

Håber en af jeg har en smart og nem måde.

*******
found = 0
Set filesys = CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
Set fs = CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
set demofile = filesys.GetFolder(server.MapPath("databaser/news/"))
Set filecoll = demofile.Files
For Each fil in filecoll
fildato = left(fil.name,8)
dato = right(fildato,2) & "/" & mid(fildato,5,2) & "/" & left(fildato,4)
dato = cdate(dato)
if dato > date - 7 then
if found = 0 then
%>
<%
found = 1
end if
x = len(fil.name)-13
filnavn = mid(fil.name,10,x)

response.write "<a class='news' href='admin/news-show.asp?newsid=" &
fil.name & "'>" & filnavn & "</a>"
response.write "<br>"

sti = server.MapPath("databaser/news/")
sti = sti & "/" & fil.name