crc error
Fra : Michael Just

Dato : 16-12-01 15:27

Hej alle

Jeg samlede for nylig en maskine bestående af et asus A7V-E bundkort på en 1
giga thunderbird. 384 mb ram og et geforce 2 grafikkort.
Når jeg installerer spil, så får jeg hver gang følgende besked: crc-check
error installation failed.
Det sker uanset om jeg installerer fra cd eller direkte fra harddisk.
Det mærkelige er at windows blev installeret uden problemer og kører ok, det
samme skete med min office, men spil vil den altså ikke. :(
Jeg har kørt win98, win2k og nu winxp, men hver gang med samme resultat. Jeg
kører med den seneste udgave af 4i1 fra VIA.
Hvad hulen kan der være galt ?????

Michael

Fra : René Jensen

Dato : 17-12-01 11:16

Michael Just wrote:
> [...]
> giga thunderbird. 384 mb ram og et geforce 2 grafikkort.
> Når jeg installerer spil, så får jeg hver gang følgende besked: crc-check

Det lyder som om at en af dine RAM moduler er fuKKKed, prøv med et af
modulerne siddende i og installere et spil, som før gav dig crc-error
under installationen.

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"

Fra : Michael Just

Dato : 17-12-01 11:27

det prøver jeg senere i dag. Tak for svaret

Michael

Fra : René Jensen

Dato : 17-12-01 11:35

Michael Just wrote:
> det prøver jeg senere i dag. Tak for svaret

Det var så lidt.