Valg af foreningsliv
Fra : PennyWise_22

Dato : 16-12-01 11:47

Hej.
Jeg er en ung fyr, der lige er fyldt 22 og som mangler en fritidsinteresse
at "udvide" mit liv med. Jeg er ikke så meget til de traditionelle
sportsgrene som fodbold og håndbold, da min boldmotorik godt kunne trænge
til en finjustering.

Det er vigtigt, at valget falder på en aktivitet som har rimelig fordeling
af udøvere blandt mænd og kvinder. Jeg vil nemlig meget gerne lære en masse
fede nye mennesker, at kende. Helst også en gns. alder, der ligger mellem
18-30. Det er vigtigt, at jeg også nogenlunde kan starte fra "scratch".
Jeg har førhen dyrket badminton, svømning, fitness, squash og skydning.
Er det for snævre krav - eller har nogle et godt forslag?

Jeg vil gerne høre fra andre med lignende erfaringer eller kendskab til mit
type "tilfælde".

Mvh.
PennyWise_22

Fra : Norma Granild

Dato : 16-12-01 19:51

On Sun, 16 Dec 2001 11:46:52 +0100, PennyWise_22 wrote in dk.fritid
<3c1c7b87$0$52985$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

>Hej.
>Jeg er en ung fyr, der lige er fyldt 22 og som mangler en fritidsinteresse
>at "udvide" mit liv med.
[...]

Meld dig ind i ungdomsorganisationen i dit politiske parti.
De har brug for dig. Det er helt ok at være newbee. Der er tit en
ligelig M/K-fordeling. Du bestemmer naturligvis selv, hvor meget "sjæl",
du vil lægge i dit engagement.
God fornøjelse!
--
Norma

Drømme kan ikke evalueres...

Fra : PHK

Dato : 17-12-01 10:11

"PennyWise_22" <aft@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil nemlig meget gerne lære en masse fede nye mennesker, at kende.

Jeg kender en der vejer 150 kg, er du interesseret i at lære ham at kende?
;)

--
_
|_|

Fra : Deaster

Dato : 17-12-01 12:30

"PHK" <phk@esenet.dk> wrote in message news:9vkcr8$jto$1@sunsite.dk...

> "PennyWise_22" <aft@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kender en der vejer 150 kg, er du interesseret i at lære ham at kende?
> ;)

Hey, sådan noget må du ikke skrive, nu er der sgu cola ud over hele skærmen

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : PennyWise_22

Dato : 17-12-01 16:48

"Deaster" <frankatnasa@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

Ja lækkert nok. Bare fordi folk måske er overvægtige skal de da ikke mobbes
fordi de ikke kan se deres tissemand.
Anyways fede bør opfattes som synonym til fine & flinke personer

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 22-12-01 08:25

On Mon, 17 Dec 2001 16:47:40 +0100,
PennyWise_22 <aft@tdcadsl.dk> wrote:
> Ja lækkert nok. Bare fordi folk måske er overvægtige skal de da ikke mobbes
> fordi de ikke kan se deres tissemand.

Nu har du igen fordomme. Hvem siger at en 150kg stor person ikke
kan se den ?

> Anyways fede bør opfattes som synonym til fine & flinke personer

Hvis du har lidt penge, så er der ret fede mennesker der springer
faldskærm. Kvindepct er dog nede på 25-35%.

Fra : PennyWise_22

Dato : 23-12-01 15:44

Sorry... Jeg var politisk ukorrekt... Har selv været et bjerg...

Fra : Tina

Dato : 17-12-01 20:36

> [...]
> Jeg har førhen dyrket badminton, svømning, fitness, squash og skydning.
> Er det for snævre krav - eller har nogle et godt forslag?

Hejsa

Hvad med at blive frivillig i Ungdommens Røde kors? http://www.urk.dk/

Eller blive frivillig i et af de mange projekter der er for unge rundt om i
landet, som trænger til at møde nogle, der kan vise dem, hvad man også kan
bruge sit liv på, eller dyrke sport sammen med dem? Eller blive frivillig
inden for noget andet? (Som frivillig har man MANGE muligheder for samvær
med andre jævnaldrende unge - frivillighed har ikke kun noget med
besøgsvenner og indsamlere at gøre).

Mvh

Tina

Fra : HANS OVE OLSEN

Dato : 18-12-01 22:04

> [...]
> Er det for snævre krav - eller har nogle et godt forslag?
>
> Jeg vil gerne høre fra andre med lignende erfaringer eller kendskab til

Hej PennyWise_22.

Rundt om i landet, er der en masse petanqueklubber.
Her kan du møde en masse mennesker af begge køn, dog er gennemsnitsalderen
nok noget over det niveau du ønsker. Du kan finde den/de klubber der ligger
tættest på hjemmesiden: www.petanque.dk
Jeg er gerne behjælpelig med flere oplysninger.
Med venlig hilsen
Hans.

Fra : Britta og Torben

Dato : 22-12-01 19:46

Hej
Hvis i har en lokalradio i nærheden af hvor du bor, så er det en rigtig god
måde at møde andre mennesker på. Så hvad med at melde dig som frivillig der,
hvis du har muligheden.
Hej fra Britta

Fra : Mona

Dato : 28-12-01 21:36

Hej Penny.

Nu er jeg selv K, men hvis jeg var en mand, som gerne ville møde
mange (og måske dejlige) piger-skråstreg-kvinder, så ville jeg
helt sikkert begynde at gå til dans.

Der mangler altid mænd, så det vil være nemt at få en
dansepartner.

Man behøver ikke have rytmesans når man kommer, den bliver man
hjulpet med at finde.

Jeg har selv gået til salsa, som var vildt dejlig score-dans og
hvor der tit byttes partnere, så man kommer i kontakt med mange
forskellige.

Jeg har også gået til Square-dance, som er utroligt sjovt, og
hvor der bliver grinet en hel del. Her sker der også
partner-bytte, så man hilser på mange forskellige. Square-dance
foregår efter helt faste regler, og er en lidt teknisk dans, hvor
man ikke behøver at bevæge underlivet vildt, dså hvis du f.eks.
er lidt genert, tror jeg det vil være en god start for dig. Der
er også forholdsvis flere mænd end til salsa, så der er også
mulighed for lidt mande-snak. Måske er gns-alderen lidt over dit
ønske, men sprøg evt. i klubben først...

Held og lykke.

Mange hilsner fra

Mona