Problem med ny bærbar
Fra : **

Dato : 16-12-01 11:36

Hej, jeg har et stort problem med min en dag nye bærbare computer.
Der er en GERICOM 1215, den vil ikke starte !!! Den virkede 2 gange, nu
starter den bare op men en sort skærm hvor cursoren bare står og
blinker.......!

Hvad skal jeg gøre ???
Thomas.

Fra : Jørgen Lyng Nielsen

Dato : 16-12-01 18:31

> Der er en GERICOM 1215, den vil ikke starte !!! Den virkede 2 gange, nu
> starter den bare op men en sort skærm hvor cursoren bare står og
> [...]

prøv evt. at lave ny indstallering via din gendannelses CD hvis du har en
sådan, ellers har du vel 1 års garanti. så jeg ville kontakt forhandleren.

Hilsen Jørgen